Buzzador - Nogle der kender det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.532 visninger
26 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

Mira0911

Er der nogle herinde som er med i de kampagner derinde når I bliver udvalgt til det? 

Jeg er blevet udvalgt til Tapas fra Santa Maria kampagnen denne gang... Går og venter på pakken med tingene derfra... 

Det er allerførste gang jeg skal prøve det har derfor brug for nogle råd... 

Inde på deres side står der at man skal invitere nogle, så man kan buzze osv... 

Hvordan har I gjort det? 

Har I inviteret nogle venner så I kunne fortælle om produkterne og lade dem prøve/smage dem? 

Fortæl endelig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

tarkoflen

Jeg har meldt mig til, men er ikke blevet udvalgt til noget endnu gad ellers godt det der tex mex tapas

Anmeld

8. maj 2012

Mira0911

tarkoflen skriver:

Jeg har meldt mig til, men er ikke blevet udvalgt til noget endnu gad ellers godt det der tex mex tapas

Mon ikke det sker lige pludselig at du bliver udvalgt... Jeg gik også i starten og tænkte ja ja jeg bliver aldrig valgt.. Vupti så tikkede der en mail ind at jeg var blev valgt til at teste det... 

Hvor bor du? 

Hehe så kunne jeg da invitere dig til Tapas... 

Anmeld

8. maj 2012

tarkoflen

Mira0911 skriver:

Mon ikke det sker lige pludselig at du bliver udvalgt... Jeg gik også i starten og tænkte ja ja jeg bliver aldrig valgt.. Vupti så tikkede der en mail ind at jeg var blev valgt til at teste det... 

Hvor bor du? 

Hehe så kunne jeg da invitere dig til Tapas... 

Jeg tror faktisk kun jeg er blevet inviteret til to men ikke udvalgt, øv bøv hvor længe har du ventet på at blive valgt?

Jeg bor i Århus

Jeg håber det er lækkert, vil gerne høre hvordan det er! Du må vel også buzze herinde

Anmeld

8. maj 2012

Mira0911

tarkoflen skriver:

Jeg tror faktisk kun jeg er blevet inviteret til to men ikke udvalgt, øv bøv hvor længe har du ventet på at blive valgt?

Jeg bor i Århus

Jeg håber det er lækkert, vil gerne høre hvordan det er! Du må vel også buzze herinde

Jeg har forstået det sådan at jeg skal invitere nogle som kan være med at smage det... 

Jo jeg tror da godt jeg må buzze herinde.... Eller det kommer vidst også an på Staff... Hmm... Det skal jeg lige have fundet ud af... 

Jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg sagde Ja tak til Tapas kampagnen, men i sidste måned hvert fald.. I sidste kom mailen så om at jeg var blevet udvalgt... 

Anmeld

8. maj 2012

Sofia24

Jep jeg er også aktiv buzzer

Har været med i nogle kampagner nu efterhånden - bla Natusan Baby Wash + Oil og Rittersport (IKKE en dårlig en at være med i)...

Og er de seneste par måneder blevet tilbudt at købe bla juice-maskine og Tassimo kaffemaskine til en slat billige penge (nok under 50% af oprindelig købspris)

Jeg er ikke blevet budt til at være med i Tex mex, men det er min mor - men hun fik desværre afslag

Når jeg har været med i kampagner har jeg aldrig inviteret gæster kun for det. Jeg har bare hevet tingene frem når der har været nogle her alligevel og så har jeg bedt om deres mening efterfølgende...

Anmeld

8. maj 2012

Frøken J.

Sofia24 skriver:

Jep jeg er også aktiv buzzer

Har været med i nogle kampagner nu efterhånden - bla Natusan Baby Wash + Oil og Rittersport (IKKE en dårlig en at være med i)...

Og er de seneste par måneder blevet tilbudt at købe bla juice-maskine og Tassimo kaffemaskine til en slat billige penge (nok under 50% af oprindelig købspris)

Jeg er ikke blevet budt til at være med i Tex mex, men det er min mor - men hun fik desværre afslag

Når jeg har været med i kampagner har jeg aldrig inviteret gæster kun for det. Jeg har bare hevet tingene frem når der har været nogle her alligevel og så har jeg bedt om deres mening efterfølgende...

Ja, hold nu OP den med rittersport var NICE at blive udvalgt til

Anmeld

8. maj 2012

Sofia24

Frøken J. skriver:

Ja, hold nu OP den med rittersport var NICE at blive udvalgt til

NICE, VANEDANNENDE, FEDENDE - ja jeg kunne blive ved

Anmeld

8. maj 2012

Tanja1234

Jeg er også aktiv buzzer og har bl.a lige modtaget en kasse med vanish. Jeg fik desværre afslag på tex mex kampagnen. 

Jeg buzzer bare når vi har besøg, har aldrig inviteret gæster kun for det, men har heller ikke haft mad før. Tex mex kampagnen erkul oplagt til at man inviterer til lidt hygge og mad. 

Anmeld

8. maj 2012

Sofia24

Tanja1234 skriver:

Jeg er også aktiv buzzer og har bl.a lige modtaget en kasse med vanish. Jeg fik desværre afslag på tex mex kampagnen. 

Jeg buzzer bare når vi har besøg, har aldrig inviteret gæster kun for det, men har heller ikke haft mad før. Tex mex kampagnen erkul oplagt til at man inviterer til lidt hygge og mad. 

Nårh ja Vanish var jeg også med i

Masser af gratis (ellers rigeligt dyrt) vaskepulver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.