Buzzador - Nogle der kender det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

Mira0911

Men Piger - Har I taget buzzador uddannelsen derinde? Det bliver et krav nu... Jeg tog den idag og bestod... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

tarkoflen

Jeg har taget uddannelsen for ca. 1 år siden, men er ikke blevet udvalgt til noget endnu har I andre gjort noget særligt for at blive valgt?

Anmeld

8. maj 2012

Mira0911

tarkoflen skriver:

Jeg har taget uddannelsen for ca. 1 år siden, men er ikke blevet udvalgt til noget endnu har I andre gjort noget særligt for at blive valgt?

Har faktisk ikke rigtig gjort noget... tilmeldte mig og der gik laaaang tid før jeg fik tilbudt nogle kampagner... 

De skriver faktisk derinde at man jævnligt lige skal gennemgå sine oplysninger.... 

Anmeld

8. maj 2012

tarkoflen

Mira0911 skriver:

Har faktisk ikke rigtig gjort noget... tilmeldte mig og der gik laaaang tid før jeg fik tilbudt nogle kampagner... 

De skriver faktisk derinde at man jævnligt lige skal gennemgå sine oplysninger.... 

Ved du hvad man skal gennemgå, for jeg har ikke ændret noget som helst, hverken adresse, tlf.nr. eller mail siden

Anmeld

8. maj 2012

Mira0911

tarkoflen skriver:

Ved du hvad man skal gennemgå, for jeg har ikke ændret noget som helst, hverken adresse, tlf.nr. eller mail siden

Du skal bare tjekke om der er noget der skal ændres, om du er gift, samlever eller enlig, har børn, har dyr osv osv... 

Anmeld

8. maj 2012

mariamiss6

Ja Jeg har buzzet i et par år nu....

men det er først i år de rigtig har fået gang i kampagnerne....

Jeg har haft Denivit, Dove showercreme, Rittersport....

Senest har jeg fået tilbudt to forskellige maskiner, den ene en kaffemaskine, til en latterlig lav pris, men jeg takkede nej tak, da jeg ikke skal have maskinerne...

Jeg fik vidst også tilbudt vanish, men takkede nej... fordi jeg ikke lige kunne overskue mit vasketøj den dag lol... Og jeg oplever ikke normalt en ændring på mit vasketøj, ud fra skift af vaskepulver...

Anmeld

8. maj 2012

tarkoflen

mariamiss6 skriver:

Ja Jeg har buzzet i et par år nu....

men det er først i år de rigtig har fået gang i kampagnerne....

Jeg har haft Denivit, Dove showercreme, Rittersport....

Senest har jeg fået tilbudt to forskellige maskiner, den ene en kaffemaskine, til en latterlig lav pris, men jeg takkede nej tak, da jeg ikke skal have maskinerne...

Jeg fik vidst også tilbudt vanish, men takkede nej... fordi jeg ikke lige kunne overskue mit vasketøj den dag lol... Og jeg oplever ikke normalt en ændring på mit vasketøj, ud fra skift af vaskepulver...

Må jeg spørge, om du har inviteret mange og fået ekstra points for at komme i betragtning? Synes lidt det virker som om, det er den eneste måde at komme i gang på, men gider ikke pådutte mine veninder det, hvis man ikke rigtig kan komme i betragtning til kampagner alligevel

Anmeld

8. maj 2012

Mira0911

tarkoflen skriver:

Må jeg spørge, om du har inviteret mange og fået ekstra points for at komme i betragtning? Synes lidt det virker som om, det er den eneste måde at komme i gang på, men gider ikke pådutte mine veninder det, hvis man ikke rigtig kan komme i betragtning til kampagner alligevel

Jeg har faktisk ikke nogle point... 

Anmeld

8. maj 2012

tarkoflen

Mira0911 skriver:

Jeg har faktisk ikke nogle point... 

Nå jamen så er det jo ikke derfor! Jeg har 400, tror det var fordi jeg tog en test til at starte med

Anmeld

8. maj 2012

Mira0911

tarkoflen skriver:

Nå jamen så er det jo ikke derfor! Jeg har 400, tror det var fordi jeg tog en test til at starte med

Kan man tage teste derinde? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.