Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
EKBJ skriver: Jeg fødte jo min søn søndag aften. Amningen har bare kørthan sutter rigtig godt. Men problemet er at han vil sutte næsten hele tiden. Om natten ligger jeg ned og ammer hele natten så han bare kan tá fat når han vil. Ellers får vi ikke sovet. Og om dagen sutter han måske 5 minutter og så sover han.. Det gør så skide ondt!!! Kan man ikke købe noget til brystvorterne. Noget creme eller noget som lindre smerten lidt?
Jeg fødte jo min søn søndag aften. Amningen har bare kørthan sutter rigtig godt. Men problemet er at han vil sutte næsten hele tiden. Om natten ligger jeg ned og ammer hele natten så han bare kan tá fat når han vil. Ellers får vi ikke sovet. Og om dagen sutter han måske 5 minutter og så sover han.. Det gør så skide ondt!!! Kan man ikke købe noget til brystvorterne. Noget creme eller noget som lindre smerten lidt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tror det er normalt at man kan have lidt ondt i brystet når der bliver suttet, da man jo ikke har været vand til det ..
Babyklar skriver: tror det er normalt at man kan have lidt ondt i brystet når der bliver suttet, da man jo ikke har været vand til det ..
Ja, men det er jo bare træls og have ondt hvis der er noget der kan lindre det lidt.
betina skriver: Tillykke med den lille Jeg fik et råd af min sundhedsplejerske - Dryp lidt modermælk ud og smør på brystvorten og lad det lufttørre, jeg synes faktisk at det havde en god effekt. Held og lykke
Tillykke med den lille
Jeg fik et råd af min sundhedsplejerske - Dryp lidt modermælk ud og smør på brystvorten og lad det lufttørre, jeg synes faktisk at det havde en god effekt.
Held og lykke
EKBJ skriver: Ja, men det er jo bare træls og have ondt hvis der er noget der kan lindre det lidt.
ja klart ..
husker det AAALT for godt .. jeg malkede dog samtidlig ud også .. AV AV . men jeg tog mælk på vorterne og lod dem luft tøre.. det tog lidt af smerterne.. og inden længe havde de "vennet" sig til det .
Babyklar skriver: ja klart .. husker det AAALT for godt .. jeg malkede dog samtidlig ud også .. AV AV . men jeg tog mælk på vorterne og lod dem luft tøre.. det tog lidt af smerterne.. og inden længe havde de "vennet" sig til det .
Mit mælk er ikke løbet til endnu. Men lige nu her gør jeg dem våde inden han skal sutte..
EKBJ skriver: Mit mælk er ikke løbet til endnu. Men lige nu her gør jeg dem våde inden han skal sutte..
okey for at det snart går bedre ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128