Ammeopstart...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

hekran

https://www.baby.dk/debat/116032pi1/amning/min-opskrift-til-at-overleve-den-foerste-uges-amning.aspx

Tadaaaaa!  

Ammede Helena indtil hun var 9,5 mnd. Hun spiste MEGET tit, indtil hun var 3-4 måneder. Højst to timer imellem og hun tog først sutten da hun var 4 måneder, så jeg agerede også sut (ligesom dig ) de første måneder, men jeg elskede endelig at få lov til at amme. Det var skønt, og her er et link til en meget effektiv opstart, som forebygger sår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Koen.

Marita skriver:

https://www.baby.dk/debat/116032pi1/amning/min-opskrift-til-at-overleve-den-foerste-uges-amning.aspx

Tadaaaaa!  

Ammede Helena indtil hun var 9,5 mnd. Hun spiste MEGET tit, indtil hun var 3-4 måneder. Højst to timer imellem og hun tog først sutten da hun var 4 måneder, så jeg agerede også sut (ligesom dig ) de første måneder, men jeg elskede endelig at få lov til at amme. Det var skønt, og her er et link til en meget effektiv opstart, som forebygger sår

Den lyder da helt fantastisk den creme hvor kan den købes?

Anmeld

8. maj 2012

Mor til L&S

tanja. skriver:

Den kan du købe på apoteket

Anmeld

8. maj 2012

Koen.

Mor til Liva skriver:

Den kan du købe på apoteket

super tusind tak, tænkte den var god at have hjemme inden han kommer (som forhåbeligt er snart)

Anmeld

8. maj 2012

hekran

tanja. skriver:

Den er vist på apoteket. Det er en lille, lilla tube, med grøn skrift. Tror den koster 70-80 kr og det er faktisk nok med en lille tube. Den er meget drøj.

Anmeld

8. maj 2012

Mor til L&S

tanja. skriver:

super tusind tak, tænkte den var god at have hjemme inden han kommer (som forhåbeligt er snart)

Jeg fik den også ude på sygehuset da jeg fødte Liva og har allerede købe den igen (selvom jeg først har termin om 2 mdr)

Den er god, men jeg havde nu ondt alligevel og fik også svamp... Men kan læse i hendes tråd at overdrevet brug kan give svamp, så måske jeg har brugt det for længe?!

Anmeld

8. maj 2012

Koen.

Marita skriver:

Den er vist på apoteket. Det er en lille, lilla tube, med grøn skrift. Tror den koster 70-80 kr og det er faktisk nok med en lille tube. Den er meget drøj.

tak for svar

Anmeld

8. maj 2012

Koen.

Mor til Liva skriver:

Jeg fik den også ude på sygehuset da jeg fødte Liva og har allerede købe den igen (selvom jeg først har termin om 2 mdr)

Den er god, men jeg havde nu ondt alligevel og fik også svamp... Men kan læse i hendes tråd at overdrevet brug kan give svamp, så måske jeg har brugt det for længe?!

Amningen funkede aldrig sidst for mig så derfor bliver alle sejl sat ind denne gang, så alt der kan medvirke til det bliver en succes bliver købt ind

åh ja, det kan tænkes det har været medvirkende til svamp så

Anmeld

8. maj 2012

Mor til L&S

tanja. skriver:

Amningen funkede aldrig sidst for mig så derfor bliver alle sejl sat ind denne gang, så alt der kan medvirke til det bliver en succes bliver købt ind

åh ja, det kan tænkes det har været medvirkende til svamp så

Det kan jeg godt forstå - du må på apoteket efter vidunder cremen

Anmeld

8. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Da jeg sku lære at amme thea, fik jeg et godt tip til at se om hun suttede rigtig, så det gir jeg lige vidre.

Kig på baby's kinder, hvis der kommer " smilehuller" når baby sutter, sutter baby forkert. Så ska man tá brystet ud af munden på baby og starte forfra. Baby lære hurtigt at sutte rigtigt! 

Apoteket har en crem som bare hedder " bryst crem" og den er helt fantastisk. Brugte den sidst og har lige købt en til tasken, til hospitalet! 

Håber i får det hele til at køre glat og smerte frit! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.