Hvilke opvasketabs bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

Annana89

vi bruger nephos!

Har været igennem diverse billigmærker me hver gang har nephos bare vasket mest rent.

Nogle gange har jeg været nødt til at proppe to abs i hvis det var de billige.

Så her bruger vi helt klart gerne lidt flere penge på Neophos.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

An&Jo

Kloster skriver:

Må konstatere, at det næsten kun er mig, der kan genkende problemet med at opvasketabs'ene ikke vasker rene... Hmm... Hvad gør jeg så, som andre ikke gør - ell omvendt...

Jeg skyller ikke service af. Der sidder ikke klumper af madrester, men jeg skyller ikke sovs, dressing, mælk osv af. Kan det være forskellen?

Jeg synes måske, det kan være den eneste forskel. Vasker på det længste program netop pga maskinen ikke vasker ret rent. Maskinen er ikke gammel og slidt. Jeg bruger groft salt og Neophos afspænding og er ekstrem god til at fylde på tit. Servicen er sat/pakket godt, en overlapper ikke hinanden, så det ikke kan vaskes rent.

Skyller I alt jeres service af??

jeg skyller aldrig mit service af..

Måske du skulle prøve at skifte til fint salt fremfor det grove??

Jeg bruger altid det fine ihvertfald, og jeg har aldrig rester på glassene..

Anmeld

8. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg bruger dem fra Änglemark.

Hvis din opvasker ikke vasker rent, kan det være den mangler salt. Det er i hvert fald altid løsningen for mig, når det sker

Anmeld

8. maj 2012

HeidiØ

Kloster skriver:

Hej.

Jeg synes slet ikke mine opvasketabs vasker rent.

Har længe brugt Neutral tabs og de har været så gode, men nu er mit service til beskidt. Ligner sand ell "røde pizzarester??"

Hvad bruger I og har I evt nogle gode råd til at få maskinen bedre?

Lige nu bruger vi Xtra fra Kvickly.. de fungerer fint her. Dem der hedder Grøn Balance har vi også været godt tilfreds med

Anmeld

8. maj 2012

tarkoflen

Kan det ikke være fordi du ikke husker at tømme den "kurv" hvor madresterne samles i? Når du ikke skyller af, så fyldes "kurven" jo med madresterne, og så bliver de ved med at blive skyllet rundt i maskinen...

Anmeld

8. maj 2012

Silas&Mille

Vi bruger de billige med vandopløseligt folie.

Nogle gange dem fra Bilka, ellers dem fra Netto, alt efter hvor de lige er på tilbud.

Jeg har fundet ud af at det er en god ide at komme salt i opvaskemaskinen, selv om de skriver at det er i tabsene. Har nemlig haft samme problem som dig, og det blev afhjlupet ved at komme salt i maskinen.

Vi bruger dog ikke afspæning.

Anmeld

8. maj 2012

signe.

Nettemor skriver:

Jeg har også brugt neutral meget. Kan godt li den 'pose' de er i som opløser sig selv. Jeg har også haft det problem med at de ikke vaskede helt rent men jeg har nærmere overvejet om det er fordi min maskine trænger til en rengøring.. Man kan købe de der fra neophos som man sætter i maskinen ligesom en tallerken og så kører et program. Så renser den maskinen.. Jeg har brugt det før. Og det virker..

Hvordan ser den tingest ud? Tror vores trænger til en rensning også

Anmeld

8. maj 2012

Brams

Kloster skriver:

Hej.

Jeg synes slet ikke mine opvasketabs vasker rent.

Har længe brugt Neutral tabs og de har været så gode, men nu er mit service til beskidt. Ligner sand ell "røde pizzarester??"

Hvad bruger I og har I evt nogle gode råd til at få maskinen bedre?

Neophos

Vi prøvede en overgang de billige fra X-tra, men de er slet ikke lige så gode som Neophos, så vi er tilbage igen - nu med helt rent service

Anmeld

8. maj 2012

Silas&Mille

Kloster skriver:

Må konstatere, at det næsten kun er mig, der kan genkende problemet med at opvasketabs'ene ikke vasker rene... Hmm... Hvad gør jeg så, som andre ikke gør - ell omvendt...

Jeg skyller ikke service af. Der sidder ikke klumper af madrester, men jeg skyller ikke sovs, dressing, mælk osv af. Kan det være forskellen?

Jeg synes måske, det kan være den eneste forskel. Vasker på det længste program netop pga maskinen ikke vasker ret rent. Maskinen er ikke gammel og slidt. Jeg bruger groft salt og Neophos afspænding og er ekstrem god til at fylde på tit. Servicen er sat/pakket godt, en overlapper ikke hinanden, så det ikke kan vaskes rent.

Skyller I alt jeres service af??

Da vi brugte groft salt havde vi også lidt problemer. Prøv som en anden også skriver, at bruge fint salt på maskinen.

Vi skyller kun lige services let, men lader gerne sovse rester og sådan noget sidde, da det hjælper tabsene til at virke optimalt (er der i hvert fald nogle kloge hoveder der en gang har udtalt )

Anmeld

8. maj 2012

Silas&Mille

Hvordan ser den tingest ud? Tror vores trænger til en rensning også

Det er sådan en her de snakker om:

http://www.elgiganten.dk/product/hvidevarer/tilbehor-hvidevarer/NEO40942/neophos-maskinrens

Sidst vi var i Tyskland og handle fik vi 3 for 50,- i Fleggaard.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.