Hvilke opvasketabs bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

banana3

Kloster skriver:

Hej.

Jeg synes slet ikke mine opvasketabs vasker rent.

Har længe brugt Neutral tabs og de har været så gode, men nu er mit service til beskidt. Ligner sand ell "røde pizzarester??"

Hvad bruger I og har I evt nogle gode råd til at få maskinen bedre?

vi har samme problem! det er som om at der sidder madrester på glas osv! vi har prøvet forskellige slaks, og det har altså ikke hjulpet her. følger lige med.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

morethanperfect

Vi bruger Neophos .. De har altid virket fint her

Anmeld

8. maj 2012

banana3

Kloster skriver:

Sjovt du nævner det, for i denne skrivende stund, kører maskinen med sådan en

Jeg tænkte, at jeg ville prøve den, før jeg skiftede tabs'ene ud. Men var nysgerrig for, om andre havde samme problemer og om det kunne være, jeg var nødt til at skifte over til de "kemikalie-tabs" som jeg synes Neophos er.

Samtidig er mit service jo også nødt til at være rent..

Har det hjulpet mon giver du lige en lille update til mig 

Anmeld

8. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

lukaj skriver:

jeg tænker også om det måske er din maskine der trænger til en rensning.

jeg bruger de billigste af mærket ekstra og de har altid fungeret helt fint her

Samme her 

Anmeld

8. maj 2012

Happiness

Neutral virkede heller ikke hos os.Og prioriterede at det skulle være parfumefri, da jeg har parfumeallergi. Vi skiftede til mini-risk, og de virker her

De fås i fakta til en overkommelig pris

Anmeld

8. maj 2012

come2

morethanperfect skriver:

Vi bruger Neophos .. De har altid virket fint her

Dem bruger vi også.

Aldrig problemer her

Anmeld

8. maj 2012

Troldemommi

hmm når det handler om tabs til opvaskemaskinen har jeg altid købt det billigste mærke der nu er der hvor jeg lige køber ind, og det virker da fint :-)

Anmeld

8. maj 2012

Valle81

Hey,

Jamen jeg bruger de billige fra Rema1000, som hedder 5i1. De fungere super godt og koster 26,95 for 40 stk:0) De er også med opløseligt plasr rundt om osv.

Christina

Anmeld

8. maj 2012

Kloster

Må konstatere, at det næsten kun er mig, der kan genkende problemet med at opvasketabs'ene ikke vasker rene... Hmm... Hvad gør jeg så, som andre ikke gør - ell omvendt...

Jeg skyller ikke service af. Der sidder ikke klumper af madrester, men jeg skyller ikke sovs, dressing, mælk osv af. Kan det være forskellen?

Jeg synes måske, det kan være den eneste forskel. Vasker på det længste program netop pga maskinen ikke vasker ret rent. Maskinen er ikke gammel og slidt. Jeg bruger groft salt og Neophos afspænding og er ekstrem god til at fylde på tit. Servicen er sat/pakket godt, en overlapper ikke hinanden, så det ikke kan vaskes rent.

Skyller I alt jeres service af??

Anmeld

8. maj 2012

Tvillingemor80

Valle81 skriver:

Hey,

Jamen jeg bruger de billige fra Rema1000, som hedder 5i1. De fungere super godt og koster 26,95 for 40 stk:0) De er også med opløseligt plasr rundt om osv.

Christina

Haps !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.