Hvilke opvasketabs bruger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.846 visninger
36 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

Kloster

Hej.

Jeg synes slet ikke mine opvasketabs vasker rent.

Har længe brugt Neutral tabs og de har været så gode, men nu er mit service til beskidt. Ligner sand ell "røde pizzarester??"

Hvad bruger I og har I evt nogle gode råd til at få maskinen bedre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Annemor...

vi bruger også neutral

Anmeld

8. maj 2012

Nettemor

Jeg har også brugt neutral meget. Kan godt li den 'pose' de er i som opløser sig selv. Jeg har også haft det problem med at de ikke vaskede helt rent men jeg har nærmere overvejet om det er fordi min maskine trænger til en rengøring.. Man kan købe de der fra neophos som man sætter i maskinen ligesom en tallerken og så kører et program. Så renser den maskinen.. Jeg har brugt det før. Og det virker..

Anmeld

8. maj 2012

lukaj

jeg tænker også om det måske er din maskine der trænger til en rensning.

jeg bruger de billigste af mærket ekstra og de har altid fungeret helt fint her

Anmeld

8. maj 2012

Kloster

Nettemor skriver:

Jeg har også brugt neutral meget. Kan godt li den 'pose' de er i som opløser sig selv. Jeg har også haft det problem med at de ikke vaskede helt rent men jeg har nærmere overvejet om det er fordi min maskine trænger til en rengøring.. Man kan købe de der fra neophos som man sætter i maskinen ligesom en tallerken og så kører et program. Så renser den maskinen.. Jeg har brugt det før. Og det virker..

Sjovt du nævner det, for i denne skrivende stund, kører maskinen med sådan en

Jeg tænkte, at jeg ville prøve den, før jeg skiftede tabs'ene ud. Men var nysgerrig for, om andre havde samme problemer og om det kunne være, jeg var nødt til at skifte over til de "kemikalie-tabs" som jeg synes Neophos er.

Samtidig er mit service jo også nødt til at være rent..

Anmeld

8. maj 2012

An&Jo

Kloster skriver:

Hej.

Har længe brugt Neutral tabs og de har været så gode, men nu er mit service til beskidt. Ligner sand ell "røde pizzarester??"

at det ikke bliver ordentlig rent kan være tegn på at den mangler enten salt eller afspændingsmiddel..

Ellers så prøv at sætte den igang uden noget som helst i udover sådan noget rens man kan købe fra neophos, så fjerner den rester osv som sidder..

Men jeg bruger nogle tabs jeg fandt i netto, gav 30kr for 70 stk

Anmeld

8. maj 2012

Nettemor

Kloster skriver:

Sjovt du nævner det, for i denne skrivende stund, kører maskinen med sådan en

Jeg tænkte, at jeg ville prøve den, før jeg skiftede tabs'ene ud. Men var nysgerrig for, om andre havde samme problemer og om det kunne være, jeg var nødt til at skifte over til de "kemikalie-tabs" som jeg synes Neophos er.

Samtidig er mit service jo også nødt til at være rent..

Har det på samme måde.. Synes det er rart at der ikke lugter af sæbe når man bruger neutral.. Men det nytter bare ikke noget hvis man skal vaske alt flere gange

Anmeld

8. maj 2012

EnGodMor

Dem fra aldi virker godt her

Anmeld

8. maj 2012

MorTil4<3

Kloster skriver:

Hej.

her bruger vi Rema 1000 de er i sådan en spand med hank på de koster en en disse for så mange og de fungere perfekt for os

Anmeld

8. maj 2012

ano14316

lige pt er det levevis de er udemærket..

Men hvis den ikke vasker rent, så prøv at rense filteret, det er garanteret derfor..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.