Har du prøvet kålkuren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Lusi

Anonym skriver:

Den ligner de opskrifter jeg har fundet - der skal bare lige tilføjes et kålhoved 

Nåårh okay.. Sgu da bare mærkeligt de ik liiiige har fået skrevet dét på, når den jo hedder kålkuren hvad for noget kål så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Lykke86 skriver:

Nåårh okay.. Sgu da bare mærkeligt de ik liiiige har fået skrevet dét på, når den jo hedder kålkuren hvad for noget kål så?

Ja, det er faktisk underligt, at det ikke er skrevet. Jeg har kommet hvidkål i suppen :-)

Jeg har lavet suppen to gange (det kan ikke holde sig en hel uge), og her anden gang undlod jeg, at komme flåede tomater i, for jeg kunne simpelthen ikke spise suppen med dem i. 

Anmeld

11. maj 2012

Lusi

Anonym skriver:

Ja, det er faktisk underligt, at det ikke er skrevet. Jeg har kommet hvidkål i suppen :-)

Jeg har lavet suppen to gange (det kan ikke holde sig en hel uge), og her anden gang undlod jeg, at komme flåede tomater i, for jeg kunne simpelthen ikke spise suppen med dem i. 

Det er da rigtigt, jeg har faktisk prøvet kuren engang.. Det er så bare lige 7 år siden ik, så kan altså ik huske resultatet.. Hvis der overhoved var noget
Måtte KUN spise suppen dengang og det blev pænt trivielt!! Så holdte vidst kun et par dage.. Men husker da den smagte meget godt.... I starten

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

Lykke86 skriver:

Det er da rigtigt, jeg har faktisk prøvet kuren engang.. Det er så bare lige 7 år siden ik, så kan altså ik huske resultatet.. Hvis der overhoved var noget
Måtte KUN spise suppen dengang og det blev pænt trivielt!! Så holdte vidst kun et par dage.. Men husker da den smagte meget godt.... I starten

Der er forskellige versioner af kuren, men tror ikke man taber sig, så det holder, hvis man KUN spiser suppen. Man dræner vel bare kroppen for væske på den måde.

Sjovt, at du lige kom i tanke om det 

Anmeld

22. maj 2012

Fru.Mäes <3

Åhhha - jeg var på kuren for... 

Bum bum - 7 år siden! Og allerede 3 dagen var jeg ved at KNÆKKE mig over suppen!!

Men holdte ud og mit resultat af den var -300 gram. Så det er ikke en kur jeg ville på igen..

Men HEY, 1,7 kg. det er sku da fedt på 1 døgn - som du siger, du må have haft mange affaldsstoffer i kroppen + væske 

Anmeld

22. maj 2012

Lusi

Anonym skriver:

Der er forskellige versioner af kuren, men tror ikke man taber sig, så det holder, hvis man KUN spiser suppen. Man dræner vel bare kroppen for væske på den måde.

Sjovt, at du lige kom i tanke om det 

Ja og som maler var det ret hårdt.. Nok også derfor jeg ik holdte så længe, da arbejdet er ret hårdt fysisk og kræver en del energi..

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Lykke86 skriver:

Ja og som maler var det ret hårdt.. Nok også derfor jeg ik holdte så længe, da arbejdet er ret hårdt fysisk og kræver en del energi..

Haha, nej, så skal man nok ikke lige på den kur 

Anmeld

30. maj 2012

tarkoflen

Jeg har ikke selv prøvet den, men kender et par stykker der har, de tabte sig, men var ved at brække sig af suppen og så røg de kg. vist ret hurtigt på igen... men held og lykke med det

Anmeld

13. juni 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg har ikke selv prøvet den, men kender et par stykker der har, de tabte sig, men var ved at brække sig af suppen og så røg de kg. vist ret hurtigt på igen... men held og lykke med det

Tak - var også ved, at brække mig af suppen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.