Har du prøvet kålkuren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.060 visninger
28 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg er igang med kålkuren - er lige startet i dag. Har læst, at den skulle være god til udrensning i kroppen. Og så skulle den være god som supplement, når man er på slankekur.

Er der nogen her der har prøvet den, som vil dele ud af deres erfaring? Både hvad angår udrensning og vægttab.

P.S. Ønsker ingen moralprædikener. Jeg er i gang med en helt anden form for slankekur/diæt/livsstilsændring, og denne kur er blot et supplement, samt en måde, at rense kroppen for urenheder og fedtstoffer. Jeg bruger ikke denne kur som eneste slankekur.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

come2

Anonym skriver:

Jeg er igang med kålkuren - er lige startet i dag. Har læst, at den skulle være god til udrensning i kroppen. Og så skulle den være god som supplement, når man er på slankekur.

Er der nogen her der har prøvet den, som vil dele ud af deres erfaring? Både hvad angår udrensning og vægttab.

P.S. Ønsker ingen moralprædikener. Jeg er i gang med en helt anden form for slankekur/diæt/livsstilsændring, og denne kur er blot et supplement, samt en måde, at rense kroppen for urenheder og fedtstoffer. Jeg bruger ikke denne kur som eneste slankekur.

Jeg synes den var effektiv lige til at sætte skub i det hele

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg synes den var effektiv lige til at sætte skub i det hele

Jeg håber også, at den lige giver et lille ekstra skub, så jeg rigtig kan mærke, at der sker noget med den anden slankekur 

Hvor meget tabte du dig? Og hvor længe siden er det, at du har været på kuren?

Anmeld

7. maj 2012

K.Rehder

Har ikke selv prøvet den, men har en rigtig god opskrift med kål du skulle prøve...det er end en af min datters livretter

Brænd en god gang karry af i lidt olie en en gryde, kom 500 g oksekød, hakket løg, gulerøds-skiver, store røde kidney beans, salt og peber i.
Snit et hvidkål eller spidskål og smid det oven i gryden sammen med 2 del vand og så bare lad det simre under låg;-)
Der er mange der siger at de ikke kan fordrage bønner men tror det er fordi de fleste måske har fået dem i et forkert sammenhæng... Vil virkelig anbefale dem... Og så er de fulde af proteiner hvis ens kur ikke indeholder ret meget kød

Held og lykke med kuren

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

KRK skriver:

Har ikke selv prøvet den, men har en rigtig god opskrift med kål du skulle prøve...det er end en af min datters livretter

Brænd en god gang karry af i lidt olie en en gryde, kom 500 g oksekød, hakket løg, gulerøds-skiver, store røde kidney beans, salt og peber i.
Snit et hvidkål eller spidskål og smid det oven i gryden sammen med 2 del vand og så bare lad det simre under låg;-)
Der er mange der siger at de ikke kan fordrage bønner men tror det er fordi de fleste måske har fået dem i et forkert sammenhæng... Vil virkelig anbefale dem... Og så er de fulde af proteiner hvis ens kur ikke indeholder ret meget kød

Held og lykke med kuren

Tak for tippet :-) Vi spiser ofte kidney beans herhjemme, men vil lige prøve din opskrift ved lejlighed.

Tak :-)

Anmeld

8. maj 2012

come2

Anonym skriver:

Jeg håber også, at den lige giver et lille ekstra skub, så jeg rigtig kan mærke, at der sker noget med den anden slankekur 

Hvor meget tabte du dig? Og hvor længe siden er det, at du har været på kuren?

Jeg var kun på den en lille uge, kørte hurtigt træt af at skulle spise det døgnet rundt.

Men tror der røg 2-3 kg, Men tror meget af det er væske. For jeg sku tisse heeeeelt vildt.

Anmeld

8. maj 2012

Mor til Ella

come2 skriver:

Jeg var kun på den en lille uge, kørte hurtigt træt af at skulle spise det døgnet rundt.

Men tror der røg 2-3 kg, Men tror meget af det er væske. For jeg sku tisse heeeeelt vildt.

Også min erfaring

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Man skal jo også drikke rigtig meget vand, mens man er på kuren, og det er en af grundende til, at man skal meget på toilet 

2-3 kg er jo også noget  En del af det er jo affaldsstoffer, og så er det man skal blive ved med, at spise sundt efter kålkuren - ellers tager man jo det hele på igen. Man vil tage noget af det på igen  men det forsvinder senere igen, hvis man fortsætter med at være på kur. Bare ikke kålkuren, selvfølgelig 

Anmeld

8. maj 2012

annec

Anonym skriver:

Har jeg aldrig hørt om :-) hvad spiser du så? 

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

annec skriver:

Har jeg aldrig hørt om :-) hvad spiser du så? 

Jeg følger kuren som beskrevet her: www.god-slankekur.dk/kalkuren - med få afvigelser. Det er lidt forskelligt hvad der står fra det ene sted til det andet, men det er kun få ting, der er forskellige fra hinanden.

Da jeg gik på vægten i dag, vejede jeg 1,7 kg mindre, end i går  Min krop må godt nok være fyldt med affaldsstoffer  Godt, at de kommer ud nu! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.