Har du prøvet kålkuren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

Anonym trådstarter

Er der flere, der har prøvet kuren? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Anonym trådstarter

8. maj 2012

Anonym trådstarter

Anyone...?

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

Der må da være flere, end én, der har prøvet den kur?!

Anmeld

10. maj 2012

Lusi

KRK skriver:

Har ikke selv prøvet den, men har en rigtig god opskrift med kål du skulle prøve...det er end en af min datters livretter

Brænd en god gang karry af i lidt olie en en gryde, kom 500 g oksekød, hakket løg, gulerøds-skiver, store røde kidney beans, salt og peber i.
Snit et hvidkål eller spidskål og smid det oven i gryden sammen med 2 del vand og så bare lad det simre under låg;-)
Der er mange der siger at de ikke kan fordrage bønner men tror det er fordi de fleste måske har fået dem i et forkert sammenhæng... Vil virkelig anbefale dem... Og så er de fulde af proteiner hvis ens kur ikke indeholder ret meget kød

Held og lykke med kuren

Den opskrift lyder simpelthen for spøjs, at jeg bare MÅ prøve den
Men hvor meget sådan ca. skal der i af hvad?

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Lykke86 skriver:

Den opskrift lyder simpelthen for spøjs, at jeg bare MÅ prøve den
Men hvor meget sådan ca. skal der i af hvad?

Mens du venter på opskriften, har du så noget viden om kålkuren du vil dele?

Anmeld

10. maj 2012

Lusi

Anonym skriver:

Mens du venter på opskriften, har du så noget viden om kålkuren du vil dele?

Nej desværre.. Skrev det også til dig lige efter mit spørgsmål, men den har jo så ikke fået sendt den besked :/

Var inde og søge på Google, for overvejer lidt, selv at prøve. Undre mig bare over den hedder kålkuren, for der er da intet kål i suppe opskriften!?

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Lykke86 skriver:

Nej desværre.. Skrev det også til dig lige efter mit spørgsmål, men den har jo så ikke fået sendt den besked :/

Var inde og søge på Google, for overvejer lidt, selv at prøve. Undre mig bare over den hedder kålkuren, for der er da intet kål i suppe opskriften!?

Næ, den besked er vist forsvundet 

Nå, men der skal nu altså kål i suppen - hvilke opskrifter er det du har fundet?? Jeg kan ikke finde nogen opskrifter UDEN kålen  

Anmeld

10. maj 2012

Lusi

Anonym skriver:

Næ, den besked er vist forsvundet 

Nå, men der skal nu altså kål i suppen - hvilke opskrifter er det du har fundet?? Jeg kan ikke finde nogen opskrifter UDEN kålen  

Jeg er på fra iPhone og den driller lidt
Godslankekur.dk

2 løg
2 grønne peber
1 dåse flåede tomater
1 bladselleri
8 maggi terninger

Det er den opskrift der er derinde og så vare den vidst 7 dage, hvor du må spise ALT det suppe du vil og så kød nogle dage, nogle dage og grøntsager nogle dage..

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Lykke86 skriver:

Jeg er på fra iPhone og den driller lidt
Godslankekur.dk

2 løg
2 grønne peber
1 dåse flåede tomater
1 bladselleri
8 maggi terninger

Det er den opskrift der er derinde og så vare den vidst 7 dage, hvor du må spise ALT det suppe du vil og så kød nogle dage, nogle dage og grøntsager nogle dage..

Den ligner de opskrifter jeg har fundet - der skal bare lige tilføjes et kålhoved 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.