der findes ingen som min eks, der kan gøre mig så gal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

babymus77

Håber du passer godt påDig selv og din datter!!!! Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Nemesis

wamse skriver:

Kravet på et opkald i ugen forklarer amtet med, at hun vil kunne beholde en rimelig relation med far, men puha en relation, der ihvertfald kræver, at jeg bagefter bruger meget tid på, at snakke med hende om det han siger

Jamen du har nok ret, det er trods alt den rette jeg lader det komme ud overfor

ja synes stadig at det er faderens ret og ikke barnets behov der her bliver taget hensyn til. H<r jeres hjemmehosser ikke kunnet påpege at Lærke faktisk ikke reagerer positivt overfor disse opringninger??
De må da være blevet observeret af andre end dig?!

:-) Sisse

Anmeld

7. maj 2012

wamse

Janni. skriver:

føler virkelig med dig og din datter. Som du skriver, i jeres situation havde din datter været bedre tjent uden samvær med ham. 

Ja det tror jeg helt hun ville, for det kan være et spørgsmål om tid, og så tager hun skade af alle de svigt

Hvor er det ærgeligt, at han ikke kan se, at hun har et godt liv her, og at hun har brug for fred

Anmeld

7. maj 2012

wamse

Nemesis skriver:

ja synes stadig at det er faderens ret og ikke barnets behov der her bliver taget hensyn til. H<r jeres hjemmehosser ikke kunnet påpege at Lærke faktisk ikke reagerer positivt overfor disse opringninger??
De må da være blevet observeret af andre end dig?!

:-) Sisse

Han må kun ringe mandag kl 16.30, og der er hjemmehosseren her ikke, men hvis amtet beder hjemmehosseren om en udtalelse, så vil han gerne bidrage med de opservationer han har lavet, og også hvor tydeligt Lærke rent faktisk udtaler sig, om ikke at ville være sammen med far, og ikke at gide at snakke med ham yderligere. Men han kan først lave denne udtalelse, hvis det er påkrævet fra amtets side.

Anmeld

7. maj 2012

wamse

babymus77 skriver:

Håber du passer godt påDig selv og din datter!!!! Knus

Det forsøger jeg ihvertfald på efter bedste evne

Anmeld

7. maj 2012

Vingummien

wamse skriver:

Det er simpelthen bare ikke okay, at man kan gøre hvad man vil omkring barnet, for bare at kunne komme valsende ind i billedet igen

Men i dag fortalte Lærke ham selv, at hun faktisk slet ikke savnede ham mere, men det fik han jo straks kørt over på, at hun fik dårlig samvittighed, for han sad og fortalte hvor ked af det han blev. Ja tak, men hvad med din datter, når du gang på gang laver lort, så du skrider fra hende i flere måneder igen

ARG er simpelhen bare ikke OK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.