Carl-Emil's mor skriver:
det må man sige det er.. men som du selv skriver så har man det som hovedregel i hverdagen parkeret et godt og sikkert sted men nogle gange bliver det sikre sted åbnet uden godkendelse af en selv også må man bare lige lade det komme ud...
kan læse han også har psyk problemer - stakkels jer
er glad for mit barn er så lille at sammenvær UDEN mig ikke er på tale.. må fandme være så hårdt 
Men synes at have et indtryk af du er ret stærk ( altså bedømt ud fra de ting du tidligere har skrevet herinde) og det er jo så elskværdigt for din datter 
Jeg gik sidste år rigtig godt ned med flaget med en depression, som uden tvivl er udløst af et voldeligt ægteskab med ham. Da han så kom ind i vores liv igen med samvær og kontakt til vores datter, så begyndte jeg at få det rigtig skidt.
Så jeg har lært, at jeg bliver nød til at passe på mig selv, specielt i kontakten med ham, for han tærer/snylter så meget på mig.
Jeg forsøger på bedst mulig måde, at skærme vores datter fra hans syge verden, men også lade hende få en forståelse for, hvad hans verden går ud på, for uanset hvad, så er han hendes far, og hun skal også rustes til at kunne vide noget om ham.
Men jeg håber ved Gud ikke, at noget amt vil tildele ham samvær, når han engang kommer ud
Anmeld