der findes ingen som min eks, der kan gøre mig så gal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

wamse

Vingummien skriver:

Men har det ikke også været en kamp og nå dertil hvor de rent faktisk har lyttet til dig, og nægter ham det?

Syntes i hvert fald det er en kamp, især når faren ikke kan indrømme sine fejl og så tage den derfra

altså han har jo stort set selv gjort arbejdet for mig, ved at blive ved med at ryge i og drikke alkohol, og ved at ryge ud og ind af psykiatrisk afdeling. Han sidder pt fængslet for at angribe 2 betjente med en kniv

Men på trods af alt hans baggrund, så kan han søge om, at få genoptaget samvær når han kommer ud igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Carl-Emil's mor

wamse skriver:

Åhh tak, og en kram tilbage, for det er så opslidende

det må man sige det er.. men som du selv skriver så har man det som hovedregel i hverdagen parkeret et godt og sikkert sted men nogle gange bliver det sikre sted åbnet uden godkendelse af en selv også må man bare lige lade det komme ud...

kan læse han også har psyk problemer - stakkels jer er glad for mit barn er så lille at sammenvær UDEN mig ikke er på tale.. må fandme være så hårdt

Men synes at have et indtryk af du er ret stærk ( altså bedømt ud fra de ting du tidligere har skrevet herinde) og det er jo så elskværdigt for din datter

Anmeld

7. maj 2012

Nemesis

Synes faktisk det er helt godt du IKKE kunne bevare den rolige facade...så er du da kommet af med din mening - til den rette! frem for at gå og brænde det inde og skulle have en facade overfor lærke og dig selv.

Du gør absolut det bedste du kan for Lærke og hun tager ikke skade af at opleve at mor også kan sige fra overfor far..slet ikke når hun kan huske det hun kan.

Kan dog bare slet ikke forstå at han har krav og ret til at ringe!

Op med humøret!

:-) Sisse

Anmeld

7. maj 2012

Janni.

Åh hvor jeg forstår dig. Har fulgt med i nogen af dine tidligere indlæg omkring ham. 

Øv altså, håber han snart forstår at opføre sig som en voksen mand og tage sit ansvar alvorligt. 

Anmeld

7. maj 2012

wamse

Carl-Emil's mor skriver:

det må man sige det er.. men som du selv skriver så har man det som hovedregel i hverdagen parkeret et godt og sikkert sted men nogle gange bliver det sikre sted åbnet uden godkendelse af en selv også må man bare lige lade det komme ud...

kan læse han også har psyk problemer - stakkels jer er glad for mit barn er så lille at sammenvær UDEN mig ikke er på tale.. må fandme være så hårdt

Men synes at have et indtryk af du er ret stærk ( altså bedømt ud fra de ting du tidligere har skrevet herinde) og det er jo så elskværdigt for din datter

Jeg gik sidste år rigtig godt ned med flaget med en depression, som uden tvivl er udløst af et voldeligt ægteskab med ham. Da han så kom ind i vores liv igen med samvær og kontakt til vores datter, så begyndte jeg at få det rigtig skidt.
Så jeg har lært, at jeg bliver nød til at passe på mig selv, specielt i kontakten med ham, for han tærer/snylter så meget på mig.

Jeg forsøger på bedst mulig måde, at skærme vores datter fra hans syge verden, men også lade hende få en forståelse for, hvad hans verden går ud på, for uanset hvad, så er han hendes far, og hun skal også rustes til at kunne vide noget om ham.

Men jeg håber ved Gud ikke, at noget amt vil tildele ham samvær, når han engang kommer ud

Anmeld

7. maj 2012

wamse

Nemesis skriver:

Synes faktisk det er helt godt du IKKE kunne bevare den rolige facade...så er du da kommet af med din mening - til den rette! frem for at gå og brænde det inde og skulle have en facade overfor lærke og dig selv.

Du gør absolut det bedste du kan for Lærke og hun tager ikke skade af at opleve at mor også kan sige fra overfor far..slet ikke når hun kan huske det hun kan.

Kan dog bare slet ikke forstå at han har krav og ret til at ringe!

Op med humøret!

:-) Sisse

Kravet på et opkald i ugen forklarer amtet med, at hun vil kunne beholde en rimelig relation med far, men puha en relation, der ihvertfald kræver, at jeg bagefter bruger meget tid på, at snakke med hende om det han siger

Jamen du har nok ret, det er trods alt den rette jeg lader det komme ud overfor

Anmeld

7. maj 2012

wamse

Janni. skriver:

Åh hvor jeg forstår dig. Har fulgt med i nogen af dine tidligere indlæg omkring ham. 

Øv altså, håber han snart forstår at opføre sig som en voksen mand og tage sit ansvar alvorligt. 

Jeg tror bare aldrig, at han bliver bedre

Han har stadig ikke forstået, at han bliver syg af alkohol, og at det får ham til at gøre frygtelige ting, selv ikke efter 2 behandlingsophold, 2 gange mistet kørekortet for promillekørsel, 3 domme for vold mod embedsmand i funktion hvoraf den ene er med vold af særlig farlig karakter, har mistet familie og venner pga det, udsat mig for vold, m.m.

Anmeld

7. maj 2012

Vingummien

wamse skriver:

altså han har jo stort set selv gjort arbejdet for mig, ved at blive ved med at ryge i og drikke alkohol, og ved at ryge ud og ind af psykiatrisk afdeling. Han sidder pt fængslet for at angribe 2 betjente med en kniv

Men på trods af alt hans baggrund, så kan han søge om, at få genoptaget samvær når han kommer ud igen

Ja det kan de næsten altid. De kan være ligeglade med ungerne i jeg ved ikke hvor lang tid. Og har de pludselig lyst til at se dem, jamen så kan de da bare søge løs.. Er ikke andet end renderi frem og tilbage

Anmeld

7. maj 2012

wamse

Vingummien skriver:

Ja det kan de næsten altid. De kan være ligeglade med ungerne i jeg ved ikke hvor lang tid. Og har de pludselig lyst til at se dem, jamen så kan de da bare søge løs.. Er ikke andet end renderi frem og tilbage

Det er simpelthen bare ikke okay, at man kan gøre hvad man vil omkring barnet, for bare at kunne komme valsende ind i billedet igen

Men i dag fortalte Lærke ham selv, at hun faktisk slet ikke savnede ham mere, men det fik han jo straks kørt over på, at hun fik dårlig samvittighed, for han sad og fortalte hvor ked af det han blev. Ja tak, men hvad med din datter, når du gang på gang laver lort, så du skrider fra hende i flere måneder igen

Anmeld

7. maj 2012

Janni.

wamse skriver:

Jeg tror bare aldrig, at han bliver bedre

Han har stadig ikke forstået, at han bliver syg af alkohol, og at det får ham til at gøre frygtelige ting, selv ikke efter 2 behandlingsophold, 2 gange mistet kørekortet for promillekørsel, 3 domme for vold mod embedsmand i funktion hvoraf den ene er med vold af særlig farlig karakter, har mistet familie og venner pga det, udsat mig for vold, m.m.

føler virkelig med dig og din datter. Som du skriver, i jeres situation havde din datter været bedre tjent uden samvær med ham. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.