der findes ingen som min eks, der kan gøre mig så gal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.534 visninger
35 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

wamse

åhh synes sgu det er svært, at forsøge på at være den rolige i kontakten til min datters far

Igen i dag, skulle jeg formidle overfor ham, at det ikke er okay, når han involverer vores datter i vores uenigheder omkring deres kontakt. For efter hans sidste snak med hende, hvor han fik fortalt hende, at han ville kæmpe for at se hende, og en 6 årigs tolkning af ordet kæmpe, blev selvfølgelig til, at hun troede at han ville slåes med mig Så efterfølgende havde hende og jeg en snak om, vores tid sammen med far, og hvorfor det er han ikke kan/må besøge os her. Lærke ved nu, at hendes far kan drikke øl, og når han gør det, så kan han gøre nogle slemme ting. Dertil kom hun frem med en masse, som hun kunne huske fra vi boede sammen med ham.

Jeg får også det sagt ordenligt til ham, men så starter han med alt hans møg om at det er min skyld, at han ikke kan se vores datter, mig der involverer hende i alt, mig der ødelægger alt, og bla bla bla.
Så blev jeg gal, og fortalte ham højlydt, at det ville klæde ham, at tage ansvar for egne handlinger, og at det var dog iøjnefaldende at vores datter trives, når han ikke er omkring hende.

Men åhh, hvor er det træls at jeg ikke fik holdt fast i, at være den med overblikket, og roen, så vores datter ikke overhørte vores samtale

Ville ønske, at kontakten med ham helt forsvandt

Hvis indlægget virker rodet, så er det nok fordi, at jeg synes det er noget rod, at skulle forholde mig til ham, og at han angriber så meget hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Vingummien

P et tidspunkt får man bare nok, og så er det sku svært at bevare den gode tone.

Kender det alt for godt, med faren til min. Der har jeg nogen gange siddet bagefter og været irriteret over at jeg alligevel endte med at snakke lidt hårdt eller grimt.

Men det er jo bare så svært, når de ikke selv kan se deres fejl, og mener at det hele ligger på vores skuldre. Man vil kunne få en bedre dialog og samvær osv ud af det, hvis de kunne se deres fejl, og acceptere dem, og indse at de laver og har lavet fejl.

Men sådan er det bare desværre ikke. Og er jo kun ungerne der går udover.

Min har ikke set sin far i flere mdr nu. Og igår sad han selv og sagde at han ikke ville over til hans far mere, aldrig mere.

Anmeld

7. maj 2012

wamse

Vingummien skriver:

P et tidspunkt får man bare nok, og så er det sku svært at bevare den gode tone.

Kender det alt for godt, med faren til min. Der har jeg nogen gange siddet bagefter og været irriteret over at jeg alligevel endte med at snakke lidt hårdt eller grimt.

Men det er jo bare så svært, når de ikke selv kan se deres fejl, og mener at det hele ligger på vores skuldre. Man vil kunne få en bedre dialog og samvær osv ud af det, hvis de kunne se deres fejl, og acceptere dem, og indse at de laver og har lavet fejl.

Men sådan er det bare desværre ikke. Og er jo kun ungerne der går udover.

Min har ikke set sin far i flere mdr nu. Og igår sad han selv og sagde at han ikke ville over til hans far mere, aldrig mere.

Det er lige præcis sådan jeg har det. Jeg vil så gerne den gode kontakt, men det tricker mig simpelthen når han bliver ved med at pege fingre af mig, når han selv har lavet alt det lort efterhånden. Tror det der trisker mig, er at han i den grad mistolker mig.

Men føler sgu bare, at jeg har tabt noget, når jeg ender med at skælde ud på ham.

Lærke har ikke set ham siden d. 27/12-11, for han har siddet fængslet på retspsykiatrisk siden

Anmeld

7. maj 2012

B&J

Jamen det er det jeg siger du er bare sådan en god mor og kan sku godt forstå du er lige ved at koge over nu og det må du meget gerne...

Anmeld

7. maj 2012

Vingummien

wamse skriver:

Det er lige præcis sådan jeg har det. Jeg vil så gerne den gode kontakt, men det tricker mig simpelthen når han bliver ved med at pege fingre af mig, når han selv har lavet alt det lort efterhånden. Tror det der trisker mig, er at han i den grad mistolker mig.

Men føler sgu bare, at jeg har tabt noget, når jeg ender med at skælde ud på ham.

Lærke har ikke set ham siden d. 27/12-11, for han har siddet fængslet på retspsykiatrisk siden

Her har der ikke vætret samvær siden november. Og er jo selvfølgelig min skyld.... For faren er jo en engel

Jeg tror altid at man på et eller andet tidspunkt vil komme til at sige det, man netop ikke vil sige.

Og ja er en træls følelse man sidder med, for (gør jeg i hvert fald) når at tænke kort, at så er jeg jo ikke bedre end ham... Men det er jeg jo. For jeg er der for mit barn, og ser mit barn som det vigtigste, og laver jeg fejl eller råber en dag, så kan jeg undskylde og indrømme min fejl, og så komme videre.

Anmeld

7. maj 2012

wamse

B&J skriver:

Jamen det er det jeg siger du er bare sådan en god mor og kan sku godt forstå du er lige ved at koge over nu og det må du meget gerne...

Århh tusinde tak søde

Han er bare lige en tand for selvfed, og 100% blottet for selvindsigt

Anmeld

7. maj 2012

B&J

wamse skriver:

Århh tusinde tak søde

Han er bare lige en tand for selvfed, og 100% blottet for selvindsigt

jaaa det må man da sige han er puhhhh

håber han tager bare en smule af de ting du siger til ham

Anmeld

7. maj 2012

wamse

Vingummien skriver:

Her har der ikke vætret samvær siden november. Og er jo selvfølgelig min skyld.... For faren er jo en engel

Jeg tror altid at man på et eller andet tidspunkt vil komme til at sige det, man netop ikke vil sige.

Og ja er en træls følelse man sidder med, for (gør jeg i hvert fald) når at tænke kort, at så er jeg jo ikke bedre end ham... Men det er jeg jo. For jeg er der for mit barn, og ser mit barn som det vigtigste, og laver jeg fejl eller råber en dag, så kan jeg undskylde og indrømme min fejl, og så komme videre.

Ja det er lige det jeg når at tænke, at jeg jo ikke er bedre end ham, men jeg synes sgu også, at det er anstrengende, at skulle samle vores datter op, hver gang han har sagt eller gjort noget dumt.

Han har fået afslag på alt samvær, pånær 1 ugentligt samtale med vores datter, og det er lige før, at det faktisk heller ikke er hensigtsmæssigt

Anmeld

7. maj 2012

wamse

B&J skriver:

jaaa det må man da sige han er puhhhh

håber han tager bare en smule af de ting du siger til ham

Han tager intet - absolut intet til sig

Han mener 100% at det er min skyld at han er hvor han er, at det er min skyld at der ikke er samvær, m.m.

Anmeld

7. maj 2012

Vingummien

wamse skriver:

Ja det er lige det jeg når at tænke, at jeg jo ikke er bedre end ham, men jeg synes sgu også, at det er anstrengende, at skulle samle vores datter op, hver gang han har sagt eller gjort noget dumt.

Han har fået afslag på alt samvær, pånær 1 ugentligt samtale med vores datter, og det er lige før, at det faktisk heller ikke er hensigtsmæssigt

Nej det er jo lige før at det kan gøre det værer, med sådan en samtale.

Men det er jo det, syntes ikke engang amtet tænker på hvem det er der står med lorten, og alle forklaringerne osv. Og er sku ikke sjovt at skal stå der, og forklare, og som 3 årig som her, så er det sku slet ikke til at forklare det ordentlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.