Har du profil på andre baby relaterede sider end Baby.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

B&J

har været på min mave men syntes ikke den var god og den var meget rodet dengang så jeg hoppede fra igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

FrkZier

Mom In The Making skriver:

Ja, jeg er egentlig bare nysgerrig, personligt har jeg kun den her profil, men har da overvejet at kigge på de andre sider, bare for at få mere input. Men alt i alt har jeg altid syntes at Baby.dk har hvad jeg skal bruge.

hvad med dig?

jeg har en profil på min-mave.dk men bruger den overhovedet ikke, gjorde jeg kort i starten, indtil jeg fandt baby.dk og så sad jeg ligesom fast her

Anmeld

7. maj 2012

MariaJ

Jeg har lige for nylig oprettet en profil på "min mave" fordi jeg var begyndt at læse så meget med derinde, at jeg indimellem havde lyst til at svare i debatterne. Jeg har dog ikke gjort nær så meget ud af den som her, og har hverken billede, uddybende tekst eller tickers derinde, som jeg har her.

Anmeld

7. maj 2012

signe.

Ja, jeg er egentlig bare nysgerrig, personligt har jeg kun den her profil, men har da overvejet at kigge på de andre sider, bare for at få mere input. Men alt i alt har jeg altid syntes at Baby.dk har hvad jeg skal bruge.

hvad med dig?

Nope, har aldrig haft og vil heller ikke have det Er stolt baby.dk supporter

Anmeld

7. maj 2012

MomInTheMaking

signe. skriver:

Nope, har aldrig haft og vil heller ikke have det Er stolt baby.dk supporter

Anmeld

7. maj 2012

MomInTheMaking

MariaJ skriver:

Jeg har lige for nylig oprettet en profil på "min mave" fordi jeg var begyndt at læse så meget med derinde, at jeg indimellem havde lyst til at svare i debatterne. Jeg har dog ikke gjort nær så meget ud af den som her, og har hverken billede, uddybende tekst eller tickers derinde, som jeg har her.

Jeg lure også lidt rundt derinde ind imellem, så sådan en anonym profil ville måske ikke være helt dumt.

Anmeld

7. maj 2012

emsaroto

Jeg er stor forbruger af Ungmor Så ja bestemt, bruger jeg andre sider!

Anmeld

7. maj 2012

Miss BananaHammock

Har også en profil på mm, men bruger den ikke. Læser kun med, men svarer aldrig. Synes det er rart herinde hvor jeg har været så længe at jeg har nogle "bekendtskaber" - det gør det lidt mere hyggeligt. Men mm er så stor at man ofte kan finde en med præcis det samme problem/spørgsmål som en selv og derfor kan man bare læse med istedet for at skulle oprette en debat.

Anmeld

7. maj 2012

Bonde-liv

ja jeg er tilhænger af slyngebarn.dk.

det er sku det rareste sted i verdenen med plads til alle

men jeg kan også godt lide baby.dk (når der ikke går for meget hønsegård i den)

Anmeld

7. maj 2012

twinny

Hehe.. der er vel også nogen tvillinge mødre herinde du kan snakke lidt med? ellers er vi andre her jo, så må vi forestille os hvordan det er når det er "dobbelt op"

jaah self.... Men der var bare en tvillingemor herinde, der anbefalede den.

Jeg var derinde og oprette en profil, men har ikk været derinde siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.