Har du profil på andre baby relaterede sider end Baby.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

MomInTheMaking

Laulund87 skriver:

Der står overvejer og det gør jeg ikke, men har gjort det

Ej det er også bare noget pjat for det er jo næsten det samme

blaaa... ordkløveri.. imit hoved er det "same, same"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Laulund87

Mom In The Making skriver:

blaaa... ordkløveri.. imit hoved er det "same, same"

Ja jeg ved det godt, undskyld

Anmeld

7. maj 2012

MomInTheMaking

Valle81 skriver:

Åhh det kan jeg ikke huske. Men de havde sådan en forældresnak chat ting, og der var jeg lidt:0)

Det er måske det baby mangler..? En chatfunktion.. (Tror da i hvert fald ikke at de har én..)

Anmeld

7. maj 2012

.....

Nej, jeg har kun profil herinde

Anmeld

7. maj 2012

MomInTheMaking

Laulund87 skriver:

Ja jeg ved det godt, undskyld

Det gør sgu ikke noget, det ser alligevel også "pænere" ud når der er nogen der har stemt på alle mulighederne. ´OCD OCD OCD! xD haha

Anmeld

7. maj 2012

MomInTheMaking

Mira0911 skriver:

Hehe ja, de andre sider fanger mig ikke som baby.dk gør... 

Enig.

Anmeld

7. maj 2012

Frøken J.

Ja, jeg er egentlig bare nysgerrig, personligt har jeg kun den her profil, men har da overvejet at kigge på de andre sider, bare for at få mere input. Men alt i alt har jeg altid syntes at Baby.dk har hvad jeg skal bruge.

hvad med dig?

Ja, jeg er på en anden meget lille side :-) Jeg er glad for baby, men af og til er det rart at være på en mindre aktiv side, fordi jeg har været her så længe og de fleste ved hvem jeg er (ok, det håber jeg ikke lød snobbet eller noget!!!!). Og på den anden side skriver jeg ikke så ofte, så de "kender mig ikke"; og det er fra tid til anden meget rart

Anmeld

7. maj 2012

Laulund87

Det gør sgu ikke noget, det ser alligevel også "pænere" ud når der er nogen der har stemt på alle mulighederne. ´OCD OCD OCD! xD haha

Hahaha!

Anmeld

7. maj 2012

MomInTheMaking

Frøken J. skriver:

Ja, jeg er på en anden meget lille side :-) Jeg er glad for baby, men af og til er det rart at være på en mindre aktiv side, fordi jeg har været her så længe og de fleste ved hvem jeg er (ok, det håber jeg ikke lød snobbet eller noget!!!!). Og på den anden side skriver jeg ikke så ofte, så de "kender mig ikke"; og det er fra tid til anden meget rart

Well det kan jeg meget godt forstå. Og jeg tror nu ikke det snobbet men nærmere realistisk, jeg har selv fulgt dig fra starten, da vi var ca lige lang henne og har døtre med en uges mellemrum, jeg fulgte sågar din blog ind til du gjorde den "privat".

Vi har haft mange af de samme problemstillinger igennem tiden og du har stilt nogen spørgsmål som har gjort, at jeg ikke selv behøvede at stille dem Så jeg forstår udemærket at du må have brug for at være et sted hvor ikke alle "kender" dig... for ærligt, så ville jeg synes det var creepy at få den besked her.

Men jeg er ikke farlig.. hæhæhæhæ..

Anmeld

7. maj 2012

Frøken J.

Well det kan jeg meget godt forstå. Og jeg tror nu ikke det snobbet men nærmere realistisk, jeg har selv fulgt dig fra starten, da vi var ca lige lang henne og har døtre med en uges mellemrum, jeg fulgte sågar din blog ind til du gjorde den "privat".

Vi har haft mange af de samme problemstillinger igennem tiden og du har stilt nogen spørgsmål som har gjort, at jeg ikke selv behøvede at stille dem Så jeg forstår udemærket at du må have brug for at være et sted hvor ikke alle "kender" dig... for ærligt, så ville jeg synes det var creepy at få den besked her.

Men jeg er ikke farlig.. hæhæhæhæ..

Hahaha! Synes slet ikke det er creepy Jeg er blogger, jeg er vant til folk kigger med. Hehehe! Ej, men især når man har lignende historier og børn så tæt, så er det klart at man kan relatere til hinanden og følger lidt med i hvad der sker og sådan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.