Har du profil på andre baby relaterede sider end Baby.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

MomInTheMaking

Frøken J. skriver:

Hahaha! Synes slet ikke det er creepy Jeg er blogger, jeg er vant til folk kigger med. Hehehe! Ej, men især når man har lignende historier og børn så tæt, så er det klart at man kan relatere til hinanden og følger lidt med i hvad der sker og sådan!

Ja, jeg kommer aldrig til at kunne det. Jeg synes simpelthen tanken om hvem der sidder og lure derude er vildt uhyggelig .. men nu hvor jeg tænker over det er vel "mig selv" jeg er bange for.. tyv tror hver man stjæler... WELL LURER tror hver mand...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

twinny

Jaah jeg har en på min-mave.dk.... Fordi de skulle have en god tvillingegruppe...

Men jeg er aldrig derinde, kan ikk rigtig finde rundt. Også har jeg nok i baby.dk..

Anmeld

7. maj 2012

twinny

fejl dobbelt...

Anmeld

7. maj 2012

HeidiØ

Mom In The Making skriver:

Ja, jeg er egentlig bare nysgerrig, personligt har jeg kun den her profil, men har da overvejet at kigge på de andre sider, bare for at få mere input. Men alt i alt har jeg altid syntes at Baby.dk har hvad jeg skal bruge.

hvad med dig?

Ja, jeg har en på min-mave.dk .. det brugte jeg ALTID i starten, men så fandt jeg ud af baby.dk var meeeget bedre

Anmeld

7. maj 2012

tarkoflen

Jeg har oprettet profiler på flere andre sider, men bruger kun baby

Anmeld

7. maj 2012

Clisolka

Jeg har en profil på min-mave, som jeg fulgte tæt i starten af min graviditet. Efter jeg fandt baby (en måneds tid inden termin) har jeg været afhængig af at være herinde sammen med jer skønne qvinder 

Anmeld

7. maj 2012

MomInTheMaking

twinny skriver:

Jaah jeg har en på min-mave.dk.... Fordi de skulle have en god tvillingegruppe...

Men jeg er aldrig derinde, kan ikk rigtig finde rundt. Også har jeg nok i baby.dk..

Hehe.. der er vel også nogen tvillinge mødre herinde du kan snakke lidt med? ellers er vi andre her jo, så må vi forestille os hvordan det er når det er "dobbelt op"

Anmeld

7. maj 2012

MomInTheMaking

Babymor2010 skriver:

Jeg har en profil på min-mave, som jeg fulgte tæt i starten af min graviditet. Efter jeg fandt baby (en måneds tid inden termin) har jeg været afhængig af at være herinde sammen med jer skønne qvinder 

baby er også bare bedst.

Anmeld

7. maj 2012

Clisolka

Mom In The Making skriver:

baby er også bare bedst.

Nemlig 

Anmeld

7. maj 2012

MomInTheMaking

HeidiØ skriver:

Ja, jeg har en på min-mave.dk .. det brugte jeg ALTID i starten, men så fandt jeg ud af baby.dk var meeeget bedre

Baby er også bare bedst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.