Nadia&Daniel skriver:
Nej, det var mere fordi, at min svigerfar skrev på facebook (over chatten, de var i sommerhus og havde Laura med pga ellers manglede vi barnepige pga job)
Vi skrev frem og tilbage, og lige pludselig skriver han: "Det tror jeg også, et eller andet sted ser hun os som " reserve far og mor", det er sku en dejlig følelse... Men I ved hun er i gode hænder og det er en fornøjelse at have hende, tænk hvis hun var den type der pev efter far og mor hver gang han/hun var nogen steder, ville ikke være sjovt..."
Jeg skriver tilbage: "Hun ser Jer i hvert fald som den bedste farfar og farmor i verden ♥"
Han svare: " Hun har sku da heller ikke andre farmorder og farfarer... :-)
"
Og mit svar: "Nej, og også kun en mor og far 
" src="http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif" alt="" width="1" height="1" />"
Og så stopper samtalen
Så i dag er vi så til familiefødselsdag, min mand's tante's mor siger, da vi alle er kommet, noget med at mine svigerforældre er jo næsten reservemor og far for Laura, og hun er jo det 3 barn de aldrig har fået..
Jeg flyttede tættere på mine forældre, da det blev, at jeg skulle være alene med begge børn.
Da deres fædre bor langt væk, begyndte min mor også at sige, at de jo så blev mine børns reserve forældre. Jeg fik pænt men bestemt fortalt dem, at det blev de på ingen måder, og at de "kun" er deres morforældre.
Jeg står for opdragelse, læring, moral og ikke minst valg af religion af mine børn, og de har intet at skulle have sagt deri - i mine øjne en stor forskel fra at være reserve noget som helst/forælder og så at være bedsteforældre
Så jeg forstår udemærket, du sagde fra overfor dem, og det må du blive ved med.
Held og lykke