Bedsteforældre = reserve mor og far??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

Plysbjørnen

Nadia&Daniel skriver:

Efter to situationer i min svigerfamilie - kom jeg til at tænke på, hvordan I tøser ser på dette emne.

Ser I Jeres guldklumper's bedsteforældre (da det både gælder mormor, morfar, farmor og farfar) som reserve mor og far?? Eller som "kun" mormor, morfar, farmor og farfar??

I må spørge ind, vist I vil høre hvilke ting som har fået mig til at tænkte over dette

Her er det bedstefar og bedstemor... de er ikke andet og bliver aldrig nogensinde andet... hvis mine børn begyndte at se bedstefar og bedstemor som reserver for mor og far, så ser de dem for meget vil jeg tro...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Nadia&Daniel

KM78 skriver:

På ingen måde, både mine forældre og svigerforældre er bedsteforældre. De er ikke reserve noget som helst for mig og min mand.

Mine snart to sønner har kun et sæt forældre. Os.

Men tænker du i fht. hvis det sker jer noget?

Nej, det var mere fordi, at min svigerfar skrev på facebook (over chatten, de var i sommerhus og havde Laura med pga ellers manglede vi barnepige pga job)

Vi skrev frem og tilbage, og lige pludselig skriver han: "Det tror jeg også, et eller andet sted ser hun os som " reserve far og mor", det er sku en dejlig følelse... Men I ved hun er i gode hænder og det er en fornøjelse at have hende, tænk hvis hun var den type der pev efter far og mor hver gang han/hun var nogen steder, ville ikke være sjovt..."

Jeg skriver tilbage: "Hun ser Jer i hvert fald som den bedste farfar og farmor i verden ♥"

Han svare: " Hun har sku da heller ikke andre farmorder og farfarer... :-)"

Og mit svar: "Nej, og også kun en mor og far " src="http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif" alt="" width="1" height="1" />"

Og så stopper samtalen

Så i dag er vi så til familiefødselsdag, min mand's tante's mor siger, da vi alle er kommet, noget med at mine svigerforældre er jo næsten reservemor og far for Laura, og hun er jo det 3 barn de aldrig har fået..

Anmeld

6. maj 2012

2721

Nadia&Daniel skriver:

Anmeld

6. maj 2012

Plysbjørnen

Nadia&Daniel skriver:

Nej, det var mere fordi, at min svigerfar skrev på facebook (over chatten, de var i sommerhus og havde Laura med pga ellers manglede vi barnepige pga job)

Vi skrev frem og tilbage, og lige pludselig skriver han: "Det tror jeg også, et eller andet sted ser hun os som " reserve far og mor", det er sku en dejlig følelse... Men I ved hun er i gode hænder og det er en fornøjelse at have hende, tænk hvis hun var den type der pev efter far og mor hver gang han/hun var nogen steder, ville ikke være sjovt..."

Jeg skriver tilbage: "Hun ser Jer i hvert fald som den bedste farfar og farmor i verden ♥"

Og mit svar: "Nej, og også kun en mor og far " src="http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif" alt="" width="1" height="1" />"

Og så stopper samtalen

Så i dag er vi så til familiefødselsdag, min mand's tante's mor siger, da vi alle er kommet, noget med at mine svigerforældre er jo næsten reservemor og far for Laura, og hun er jo det 3 barn de aldrig har fået..

Hvis din mands forældre og hans familie i øvrigt har den opfattelse, burde i måske overveje om der kunne findes andre barnepiger... Jeg var nok blevet noget tosset hvis min familie anså sig som reserve forældre bare fordi de af og til passede mine børn...

Anmeld

6. maj 2012

Nadia&Daniel

Aniteb skriver:

Hvis din mands forældre og hans familie i øvrigt har den opfattelse, burde i måske overveje om der kunne findes andre barnepiger... Jeg var nok blevet noget tosset hvis min familie anså sig som reserve forældre bare fordi de af og til passede mine børn...

Vi er desværre afhæning af Deres hjælp - mindst 3 gange om ugen, pga vores arbejdstider Men tager en snak med dem

Anmeld

6. maj 2012

2721

Nadia&Daniel skriver:

Og så stopper samtalen

Nøj hvor var jeg blevet gal

Anmeld

6. maj 2012

NinaNymannMadsen

nej mine forældre og kæresten forældre er bare de bedste bedsteforældre mine piger kunne ønske sig eller hvertfald farmoren og hendes nye mand og så mormor og morfar da vi næsten ikke ser deres farfar.

men mine piger elsker deres bedsteforældre og de hygger og har det godt sammen.

mine forældre har dog pigerne mere end farmor har da hun ikke kan holde til at ah så små børn i længere tid mere og hun passer tit min sivgerindes børn da hun ikke har andre til at passe dem stort set.

Anmeld

6. maj 2012

Hvem?

Og så stopper samtalen

Hold da op, jeg er også til tider afhængig af mine forældre, dog gælder det tit bare om et kvarter, mine forældre anser sig dog heller ikke sig selv som drengenes "reserve forældre", hvilket jeg syntes er dybt respektløs at skrive til dig/jer.

Og her er det altid mine forældre der har drengene, da mandens forældre er ved at "være oppe i årene".

De kan vel sige nej, hvis de mener det blir for meget?

Anmeld

6. maj 2012

Hvem?

Ups, dobbelt - det går pænt stærkt sommetider

Anmeld

6. maj 2012

Nadia&Daniel

Puslingen skriver:

Nøj hvor var jeg blevet gal

Blev også rigtigt ked af det - det gik lige i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.