Når det skal være nemt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

ønskebørn74

Nettemor skriver:

Tror vi skal prøve det der kartoffel fad imorgen..

peberfrugter i tern og broccoli er også gode at smide i, de skal bare ikke ligge øverst og så er grøntsagerne klaret.. gg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Nettemor

ønskebarn74 skriver:

peberfrugter i tern og broccoli er også gode at smide i, de skal bare ikke ligge øverst og så er grøntsagerne klaret.. gg..

God ide

Anmeld

6. maj 2012

Maja_4000

Tortellini med pesto

Anmeld

6. maj 2012

Nettemor

Maja_4000 skriver:

Tortellini med pesto

Der er mange der nævner pesto. Hvordan bruger I det? Som en slags sovs eller hvad? Jeg har aldrig brugt det.. Man kan vel kalde mig pesto-jomfru

Anmeld

6. maj 2012

Maja_4000

Nettemor skriver:

Der er mange der nævner pesto. Hvordan bruger I det? Som en slags sovs eller hvad? Jeg har aldrig brugt det.. Man kan vel kalde mig pesto-jomfru

Jeg eeelsker pesto

Kommer det bare ned i gryden efter vandet er hældt fra og ryster det så godt rundt .. Meget simpelt

Bruger det også tit som en slags sauce til f.eks. kyllingebryst .. Jeg kan ikke lide ketchup , så der hvor mange ville bruge det , bruger jeg bare pesto

Kommer det også tit i kødsauce (hvis det er basilikumspesto altså )

Anmeld

6. maj 2012

Nettemor

Maja_4000 skriver:

Jeg eeelsker pesto

Kommer det bare ned i gryden efter vandet er hældt fra og ryster det så godt rundt .. Meget simpelt

Bruger det også tit som en slags sauce til f.eks. kyllingebryst .. Jeg kan ikke lide ketchup , så der hvor mange ville bruge det , bruger jeg bare pesto

Kommer det også tit i kødsauce (hvis det er basilikumspesto altså )

Kan da være det skal skrives på indkøbssedlen og så afprøves Kan man få mange forskellige slags?

Anmeld

6. maj 2012

Maja_4000

Nettemor skriver:

Kan da være det skal skrives på indkøbssedlen og så afprøves Kan man få mange forskellige slags?

Du bliver helt sikkert glad for det !

Ja .. Men i Netto , Fakta osv. har de som regel kun grøn og rød .. I de større supermarkeder som Føtex og Kvickly er der MANGE Tomat , peberfrugt , basilikum , artiskok , chili , hvidløg osv. :b

Anmeld

6. maj 2012

Pige2009

Tulle28 skriver:

Følger lige med her - synes så tit jeg er helt tom for ideer:-(

Når det skal gå hurtigt her, får vi som regel fuldkornspastaskruer med hjemmelavet pesto (eller købe, men vi laver som regel en ordentlig portion en gang om ugen, der står i køleskabet) og så med parmaskinke ristet på panden og hytteost og noget broccoli. Altså kog pasta, skær skinken i små strimler og rist den på panden, kom pastaen over på panden og vend med pesto og et lille bæger hytteost. Det er også et hit hos vores 2 åriges datter:-)

Den nappede jeg lige Tak for tip

Anmeld

6. maj 2012

Lullaby

Pasta carbonara

1 pk. pastaskruer
2 pk bacon i tern
1 bøtte hytteost
1 pose ærter
½ pose parmesan.

Det tager 16 min. at lave

Anmeld

6. maj 2012

Nettemor

Maja_4000 skriver:

Du bliver helt sikkert glad for det !

Ja .. Men i Netto , Fakta osv. har de som regel kun grøn og rød .. I de større supermarkeder som Føtex og Kvickly er der MANGE Tomat , peberfrugt , basilikum , artiskok , chili , hvidløg osv. :b

Hvad er bedst.. ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.