Ja hvad gør I når det skal være nemt til aftensmad?
Igår skulle det være nemt her.. Så det blev til noget spaghetti, røræg, bacon og rugbrød.. Ikke det sundest men det var faktisk godt 
Men kunne godt bruge nogle flere ideer
Så kom frisk
Så laver jeg YumYum Wok nudler..
Har altid nogle YumYum nudler liggende og forårsløg + gulerødder i køleskabet..
Har altid kyllingebryst på frys og en pølse el. to..
Snitter forårsløgene på skrå, det samme med en pølse el. 2. river gulleroden groft og skærer kyllingebryst i små stykker..
Nu sætter jeg så elkedlen over at koge.. smidder et passende antal nudler i en skål der er låg til.. putter ½ delen af tørkryderiet der er med nudlerne henover dem og ikke ret meget af chilien, for avs det bliver stærkt..
så varmer jeg panden op med flydende margarine el. olie og smidder kyllingen og pølserne på.. hælder vand på nudlerne, det må ikke dække dem kun ca. 2/3 dele og putter låg på..
så putter jeg forårsløg og gulderødderne til kødet og vender det lidt og har jeg det i huset tilføjer jeg lidt majs og ananas i stykker..
vender nudlerne i vandet putter låget på igen.. tilføjer resten af kryderiet til kød og grøntsager og nu også de små poser med smagsolie der er med rører det igennem og tilføjer nudlerne jeg bare lige fisker op med en tang.. og noget af vandet de har ligget i.. varmer det hele sammen igennem og så er der mad..
det tager omkring 15-20min fra start til der er mad og det smager himmelsk..
Anmeld