Børnene i bil - jer med flere børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2012

Valle81

AnnaKJ skriver:

Armen jeg lå seriøst vågen i nat og tænkte på hvordan søren jeg skulle greje den?
Var da nærmest et stort nervevrag tilsidst

Jamen du siger også noget, men det er lidt en forfærdelig tænke. Men her er det kommet ved at anton har siddet bag passagersædet for så kunne jeg se ham og række en sut og asta har siddet bag mig. Så kom Arthur og da han kom i den næste str autostol kom han på bagsædet og om bag mig da anton jo havde sin faste plads. Og så røg asta i midten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

AnnaK89

henh01 skriver:

Det med stol kan jeg sagtens forstå dig i. Det er MEGET vigtigt at man ikke spare på det omårde.

Vi købe en recaro young den har vi rigtig gode erfaringer med Men det er jo nummeret større end hvad I skal starte op med.

Vi har også en recaro (den lille stol) til baby og en rømer King til Lærke. Og det er de to jeg sidder og tænker på, hvilken der beskytter bedst ved et sammenstød?

Anmeld

5. maj 2012

Mor til L&S

AnnaKJ skriver:

Ja det forstår jeg sagtens og man skal jo heller ikke male fanden på væggen med de ulykker, det er nok bare mig der er tænker for meget

Men omvendt, så er det lidt svært her, for vil gerne kunne se den lille, men Lærke er handicappet og har epilepsi og hende kan vi ikke kommunikere med

Nej, så kan jeg godt se at det ikk er nemt at beslutte... Håber I finder en god løsning og så må du prøve at slå det andet ud af hovedet

Anmeld

5. maj 2012

AnnaK89

Valle81 skriver:

Jamen du siger også noget, men det er lidt en forfærdelig tænke. Men her er det kommet ved at anton har siddet bag passagersædet for så kunne jeg se ham og række en sut og asta har siddet bag mig. Så kom Arthur og da han kom i den næste str autostol kom han på bagsædet og om bag mig da anton jo havde sin faste plads. Og så røg asta i midten

Det er sådan en forfærdelig tanke, og burde jo slet ikke tænke sådan - men bekymre mig om alt denne gang føler jeg, det er nærmest alt for meget.
Men tror det bunder i alle de oplevelser vi har haft med Lærke, og nu mener jeg (min hjerne) nok bare at man ikke kan være for forsigtig

Anmeld

5. maj 2012

AnnaK89

Mor til Liva skriver:

Nej, så kan jeg godt se at det ikk er nemt at beslutte... Håber I finder en god løsning og så må du prøve at slå det andet ud af hovedet

Ja må hellere prøve at slappe lidt af med alle de bekymringer - det er nok ikke sund i sidste ende

Anmeld

5. maj 2012

henh01

AnnaKJ skriver:

Vi har også en recaro (den lille stol) til baby og en rømer King til Lærke. Og det er de to jeg sidder og tænker på, hvilken der beskytter bedst ved et sammenstød?

det må være dine hormoner der får dig på de tanker.. hahahah

Anmeld

5. maj 2012

AnnaK89

henh01 skriver:

det må være dine hormoner der får dig på de tanker.. hahahah

Ja tror virkelig også den er helt gal denne gang
Må lære at slappe noget mere af - og så bare tage det som det kommer

Anmeld

5. maj 2012

henh01

AnnaKJ skriver:

Ja tror virkelig også den er helt gal denne gang
Må lære at slappe noget mere af - og så bare tage det som det kommer

alt skal nok gå godt. Og rigtig mange gange tillykke med baby

Anmeld

5. maj 2012

AnnaK89

henh01 skriver:

alt skal nok gå godt. Og rigtig mange gange tillykke med baby

Ja mon ikke

Tusind tak

Anmeld

5. maj 2012

Stumpen

ano14316 skriver:

Guuuuud det har jeg da slet ikke tænkt over....

Magnus sidder i venstre side fordi det er nemmest når jeg skal ind og ud....

Det har jeg heller aldrig skænket en tanke.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.