Børnene i bil - jer med flere børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
29 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

AnnaK89

Jeg har så længe gået og tænkt over hvordan man skal placere børnene i bilen, nu hvor der kommer en lille mere.

Lærke sidder lige nu bag passagersædet, altså ind med fortovet/vejkanten, men hvad så når den lille kommer, skal hun så sidde ud mod vejen?

Synes det er trælst at skulle tage stilling til hvem der skal sidde hvor, da man jo ved at der er størst chance for kollision i venstre side af bilen, og har jo ikke lyst til at sætte nogen af dem der

Tænker i over det eller sætter i dem bare? Og er det bare mig der tænker underligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Mira0911

Lige nu sidder den store bag passagersædet og den mindste på forsædet... 

Anmeld

5. maj 2012

ano14316

Guuuuud det har jeg da slet ikke tænkt over....

Magnus sidder i venstre side fordi det er nemmest når jeg skal ind og ud....

Anmeld

5. maj 2012

Maja88

aprilla sidder bag fører sædet, for så tager jeg støddet hvis der skulle ske en frontal sammenkørsel... og sørger pgsp for hun ikke ryger ud hvis det sker bagfra

Anmeld

5. maj 2012

Mor til L&S

Når lillebror kommer her får han pladsen bag passagersædet og storesøster bag førersædet og af den grund at jeg kan se lillebror under kørsel...

Har ikk tænkt på det du skriver med fare....

Anmeld

5. maj 2012

AnnaK89

ano14316 skriver:

Guuuuud det har jeg da slet ikke tænkt over....

Magnus sidder i venstre side fordi det er nemmest når jeg skal ind og ud....

Nej prøv lige at se - det er sikkert bare mig der tænker helt underligt

Anmeld

5. maj 2012

henh01

her sidder den lille bag føren og den store i den anden side. Har slet ikke skænket det en tanke

Når vi får nr 3 vil den store der på det tidspunkt ikke behøver autostol nok blive placeret i midten eller på forsædet.

Anmeld

5. maj 2012

Janni.

AnnaKJ skriver:

Nej prøv lige at se - det er sikkert bare mig der tænker helt underligt

Altså så er jeg endnu mere underlig. Jeg har nemlig også tænkt tanken, og vi har altså kun 1 barn endnu.

Anmeld

5. maj 2012

AnnaK89

Mira0911 skriver:

Lige nu sidder den store bag passagersædet og den mindste på forsædet... 

Vi har airbag i bilen, så der kommer ikke til at sidde nogen på forsædet, så det er lige med hvordan de skal placeres på bagsædet.

Anmeld

5. maj 2012

Mira0911

AnnaKJ skriver:

Vi har airbag i bilen, så der kommer ikke til at sidde nogen på forsædet, så det er lige med hvordan de skal placeres på bagsædet.

Kan I slet ikke slå den fra ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.