Børnene i bil - jer med flere børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2012

Valle81

Ej hvor sjovt aldrig tænkt tanken de er bare sat ind 3 styk på bagsædet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

AnnaK89

Mor til Liva skriver:

Når lillebror kommer her får han pladsen bag passagersædet og storesøster bag førersædet og af den grund at jeg kan se lillebror under kørsel...

Har ikk tænkt på det du skriver med fare....

Det tænkte jeg umiddelbart også - men så kom jeg til at tænke på at jeg jo udsætte Lærke for en større potientiel fare ved at sætte hende bag føresæde og så fik jeg det helt skidt.
Og så var jeg ude i noget med hvilken stol der ville beskytte bedst og al verdens ting - ja helt langt ude altså.

Anmeld

5. maj 2012

AnnaK89

henh01 skriver:

her sidder den lille bag føren og den store i den anden side. Har slet ikke skænket det en tanke

Når vi får nr 3 vil den store der på det tidspunkt ikke behøver autostol nok blive placeret i midten eller på forsædet.

Okay man kan vist roligt konstatere at jeg altså er langt ude i alt muligt når jeg tænker

Har også tænkt noget med hvilken stol der ville beskytte bedst ved et evt. sammenstød og alt muligt.
Åh får det da helt skidt indeni.

Anmeld

5. maj 2012

Mor til L&S

AnnaKJ skriver:

Det tænkte jeg umiddelbart også - men så kom jeg til at tænke på at jeg jo udsætte Lærke for en større potientiel fare ved at sætte hende bag føresæde og så fik jeg det helt skidt.
Og så var jeg ude i noget med hvilken stol der ville beskytte bedst og al verdens ting - ja helt langt ude altså.

Ja og det er jo ikk sjovt at vælge... Men tror nu vi vælger at gøre sådan og så slå tanken om ulykker langt væk

Har det bedst med at jeg kan holde øje m lillebror da jeg kan snakke m storesøster

Anmeld

5. maj 2012

AnnaK89

Janni. skriver:

Altså så er jeg endnu mere underlig. Jeg har nemlig også tænkt tanken, og vi har altså kun 1 barn endnu.

Haha der kan man bare se
Jamen så er jeg da ikke den eneste der er "underlig"

Anmeld

5. maj 2012

henh01

AnnaKJ skriver:

Okay man kan vist roligt konstatere at jeg altså er langt ude i alt muligt når jeg tænker

Har også tænkt noget med hvilken stol der ville beskytte bedst ved et evt. sammenstød og alt muligt.
Åh får det da helt skidt indeni.

Det med stol kan jeg sagtens forstå dig i. Det er MEGET vigtigt at man ikke spare på det omårde.

Vi købe en recaro young den har vi rigtig gode erfaringer med Men det er jo nummeret større end hvad I skal starte op med.

Anmeld

5. maj 2012

AnnaK89

Mira0911 skriver:

Kan I slet ikke slå den fra ? 

Aner det faktisk ikke - men så udsætter vi jo også os selv for fare og det er jo heller ikke hensigtsmæssigt - Åhh what to do?

Anmeld

5. maj 2012

AnnaK89

Valle81 skriver:

Ej hvor sjovt aldrig tænkt tanken de er bare sat ind 3 styk på bagsædet

Armen jeg lå seriøst vågen i nat og tænkte på hvordan søren jeg skulle greje den?
Var da nærmest et stort nervevrag tilsidst

Anmeld

5. maj 2012

Mira0911

AnnaKJ skriver:

Aner det faktisk ikke - men så udsætter vi jo også os selv for fare og det er jo heller ikke hensigtsmæssigt - Åhh what to do?

Så sætter man den jo selvfølgelig til igen når man selv skal sidde der... 

Anmeld

5. maj 2012

AnnaK89

Mor til Liva skriver:

Ja og det er jo ikk sjovt at vælge... Men tror nu vi vælger at gøre sådan og så slå tanken om ulykker langt væk

Har det bedst med at jeg kan holde øje m lillebror da jeg kan snakke m storesøster

Ja det forstår jeg sagtens og man skal jo heller ikke male fanden på væggen med de ulykker, det er nok bare mig der er tænker for meget

Men omvendt, så er det lidt svært her, for vil gerne kunne se den lille, men Lærke er handicappet og har epilepsi og hende kan vi ikke kommunikere med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.