Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: KALAnJAmeLAnKA ja d. 10.5 men alle tests er negative..
KALAnJAmeLAnKA
ja d. 10.5 men alle tests er negative..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: min mand var ellers meget afventende og ingen tro at spore denne gang.. men så imorgs da vi lå og puttede og han troede jeg var faldet i søvn igen, kommer hans hånd lige så stille snigende ned til det nederste af maven, som han helt forsigtigt nussede og ikke gav slip på.. tårerne trillede bare af lykke i det øjeblik, og jeg ved ikke engang om den er der.. men nøj hvor jeg lige elsker min skønne mand endnu mere..
min mand var ellers meget afventende og ingen tro at spore denne gang..
men så imorgs da vi lå og puttede og han troede jeg var faldet i søvn igen, kommer hans hånd lige så stille snigende ned til det nederste af maven, som han helt forsigtigt nussede og ikke gav slip på.. tårerne trillede bare af lykke i det øjeblik, og jeg ved ikke engang om den er der.. men nøj hvor jeg lige elsker min skønne mand endnu mere..
Krydser hænder, fødder og alt andet der kan krydses, selv min kærestes fingre For at den er der!!
ønskebarn74 skriver: ja d. 10.5 men alle tests er negative..
Tænker på dig, og krydser fingre for, at blodprøven viser, at der er (mindst) én lille spire på vej til jer..
M (: skriver: Tænker på dig, og krydser fingre for, at blodprøven viser, at der er (mindst) én lille spire på vej til jer..
1000 tak søde..
men graviditetstesten var negativ og regner med at BP også er det..
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde.. men graviditetstesten var negativ og regner med at BP også er det..
Der er håb endnu, og der er jo mange, der ikke kan teste positiv med det samme! Jeg håber i hvert fald på alt det bedste!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128