Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
min mand var ellers meget afventende og ingen tro at spore denne gang..
men så imorgs da vi lå og puttede og han troede jeg var faldet i søvn igen, kommer hans hånd lige så stille snigende ned til det nederste af maven, som han helt forsigtigt nussede og ikke gav slip på.. tårerne trillede bare af lykke i det øjeblik, og jeg ved ikke engang om den er der.. men nøj hvor jeg lige elsker min skønne mand endnu mere..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
smiler det må være helt fantastisk smiler
Ditte-3 skriver: smiler det må være helt fantastisk smiler
helt vildt og især med den kamp vi har..
ønskebarn74 skriver: min mand var ellers meget afventende og ingen tro at spore denne gang.. men så imorgs da vi lå og puttede og han troede jeg var faldet i søvn igen, kommer hans hånd lige så stille snigende ned til det nederste af maven, som han helt forsigtigt nussede og ikke gav slip på.. tårerne trillede bare af lykke i det øjeblik, og jeg ved ikke engang om den er der.. men nøj hvor jeg lige elsker min skønne mand endnu mere..
Åh hvor skønt, jeg har tårer i øjnene lige nu bare af at læse den historie
Håber så meget at det går godt med det hele
Hold kæft hvor jeg håber på den er der for jer denne gang. I må få alt mit held for de næste 6 år, tænker meget på jer og jeres kamp for hvad der synes noget så simpelt for de allerheldigste af os.
Sidder her og bliver helt rørt
Hvor dejligt og det er de der små ting i hverdagen som betyder så meget.
årh hvor sødt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128