Bliver i andre også rørt til tårer indimellem???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2012

TeamRocket

Årh

Jeg er bare en stor tudekiks pt- dette kan jeg da slet ikke klare måtte lige knibe en tåre. Haha. det jo helt skørt at selv det skrevne ord kan få mig derud- men jeg kan lige forstille mig det. Smukt- intet mindre.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

Mettefpigen

Åhh hvor smukt  Sidder her og får helt tårer i øjnene... Håber virkelig der er sket noget nu

Mange  herfra....

Anmeld

4. maj 2012

metski83

ønskebarn74 skriver:

min mand var ellers meget afventende og ingen tro at spore denne gang..

men så imorgs da vi lå og puttede og han troede jeg var faldet i søvn igen, kommer hans hånd lige så stille snigende ned til det nederste af maven, som han helt forsigtigt nussede og ikke gav slip på.. tårerne trillede bare af lykke i det øjeblik, og jeg ved ikke engang om den er der.. men nøj hvor jeg lige elsker min skønne mand endnu mere..

Let til tårer kan man vist roligt sige. Tårerne trillede bare da jeg læste dit indlæg. 

Og sidder med tårrer i øjnene til Anja og Viktor film, fordi de får barn. 

Anmeld

4. maj 2012

RiUL

Årh får helt tårer i øjnene.
Krydser fingre for at det er jeres tur denne gang!

Anmeld

6. maj 2012

Bruus

ønskebarn74 skriver:

men så imorgs da vi lå og puttede og han troede jeg var faldet i søvn igen, kommer hans hånd lige så stille snigende ned til det nederste af maven, som han helt forsigtigt nussede og ikke gav slip på.. tårerne trillede bare af lykke i det øjeblik, og jeg ved ikke engang om den er der.. men nøj hvor jeg lige elsker min skønne mand endnu mere..

Sikken fantastisk mand du har  ... Det er ægte kærlighed 

Anmeld

6. maj 2012

banana3

ønskebarn74 skriver:

ååårhh hvor fantastisk 

Anmeld

6. maj 2012

AnnaK89

Åhh
Det er helt fantastisk at have det sådan

Håber at der vokser sig en spire stor og stærk i den mave !

Anmeld

6. maj 2012

morethanperfect

ønskebarn74 skriver:

Nååårh ! 

Anmeld

6. maj 2012

Kløver

Hvor kært. Håber sådan de små brombær har vokset sig store
Var det den 10 du skulle ha taget blodprøve ?

Anmeld

6. maj 2012

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Hvor kært. Håber sådan de små brombær har vokset sig store
Var det den 10 du skulle ha taget blodprøve ?

ja d. 10.5 men alle tests er negative..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.