Frugthaj (fødselsdag i vuggeriet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2013

Gittemor09

er det ikke her i maj twinserne havde fødselsdag?? 

har du så noget nyt sundt kreativt fra i år også ?

kunne være super med nogle ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

Malene84

Gittemor09 skriver:

er det ikke her i maj twinserne havde fødselsdag?? 

har du så noget nyt sundt kreativt fra i år også ?

kunne være super med nogle ideer

hehe... du har helt ret  jeg lavede en pirat skib i år, selve båden var en vandmelon. Masterne var pinde (som man fx. laver frugtspyd af), havde printet sejlene ud på computer med pirater på, og drengenes navne og så brændt enderne med en lighter, så det så lidt cool ud.

GLEMTE AT TAGE BILLEDER....!!!!!!!!!!!! Hvordan det nogensinde skulle ske for mig, kan jeg ikke forklare. Jeg ved de har taget mange billeder i børneren, så jeg må vente på billeder derfra.

Anmeld

29. maj 2013

Kløver

Hvor er det fedt fundet på

Anmeld

29. maj 2013

Dorthe1986

Malene84 skriver:

hehe... du har helt ret  jeg lavede en pirat skib i år, selve båden var en vandmelon. Masterne var pinde (som man fx. laver frugtspyd af), havde printet sejlene ud på computer med pirater på, og drengenes navne og så brændt enderne med en lighter, så det så lidt cool ud.

GLEMTE AT TAGE BILLEDER....!!!!!!!!!!!! Hvordan det nogensinde skulle ske for mig, kan jeg ikke forklare. Jeg ved de har taget mange billeder i børneren, så jeg må vente på billeder derfra.

Det lyder simpelthen så genialt! 

Anmeld

29. maj 2013

Gittemor09

Malene84 skriver:

ej, det lyder altså også helt vildt fedt.....

og billederne kan desværre smutte, men godt at børnehaven har taget nogle af det

Anmeld

29. maj 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Malene84 skriver:

den frugthaj der, kan den laves dagen i forvejen, eller bliver det noget smattet noget? 

Den er iøvrigt rigtig flot!

Anmeld

29. maj 2013

Malene84

sommerbarn<3 skriver:

den frugthaj der, kan den laves dagen i forvejen, eller bliver det noget smattet noget? 

Den er iøvrigt rigtig flot!

Det kan den helt sikkert... vent dog med at skære de små stykker til selve dagen... ellers bliver det smat (tror jeg) 

Anmeld

29. maj 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Malene84 skriver:

Det kan den helt sikkert... vent dog med at skære de små stykker til selve dagen... ellers bliver det smat (tror jeg) 

Tak :-) har skåret det hele og puttet i fryseposer, så fylder jeg i morgen. Det må bære eller briste.

vil du se 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. maj 2013

Malene84

sommerbarn<3 skriver:

Tak :-) har skåret det hele og puttet i fryseposer, så fylder jeg i morgen. Det må bære eller briste.

vil du se 

SÅDAN!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.