Frugthaj (fødselsdag i vuggeriet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

smokin

Jeg kan ikke finde ud af hvordan du har lavet sommerfuglene men de er vildt flotte, kan du ikke sende mig opskriften?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Lækker, lækker ide! Sådan en ville thea elske at få! Vh stine

Anmeld

7. maj 2012

Mother-love

Hvor er det bare super fedt. Jeg tror da jeg vil stjæle ideen til isabella når hun bliver 1 år her den 30. Maj.
Sommerfuglene er bare en frysepose der er delt op og sat i klemme i klemmen og følehornene er af piberensere der er snoet ikk?
Synes drengene også det var sjvot med sommerfuglene? Det er jo lidt tøset eller er det bare mig hehe. Eller er små børn bare ligeglad?

Anmeld

7. maj 2012

Malene84

michelledam skriver:

Hvor er det bare super fedt. Jeg tror da jeg vil stjæle ideen til isabella når hun bliver 1 år her den 30. Maj.
Sommerfuglene er bare en frysepose der er delt op og sat i klemme i klemmen og følehornene er af piberensere der er snoet ikk?
Synes drengene også det var sjvot med sommerfuglene? Det er jo lidt tøset eller er det bare mig hehe. Eller er små børn bare ligeglad?

Jo det er præcis sådan de er lavet

Nej, vil tro børn begge køn sys det er en fed ide at få frugt på (sommerfuglene)! Klemmerne skal bare være både tøsefarver og drengefarver

Anmeld

7. maj 2012

Mother-love

Malene84 skriver:

Jo det er præcis sådan de er lavet

Nej, vil tro børn begge køn sys det er en fed ide at få frugt på (sommerfuglene)! Klemmerne skal bare være både tøsefarver og drengefarver

Super. Jamen det er da sådan det bliver lavet så hvordan har du sat øjnene fast? Med alm lim eller limpistol eller hvordan?

Anmeld

7. maj 2012

Malene84

michelledam skriver:

Super. Jamen det er da sådan det bliver lavet så hvordan har du sat øjnene fast? Med alm lim eller limpistol eller hvordan?

limpistol

det hele er købt i tigeren (billigere og skønt at det hele er samlet et sted)

Anmeld

8. maj 2012

Brams

Malene84 skriver:

Hey girls..

Ville lige give min lille idé videre - jeg har jo som mål, at lave et nyt sundt bud på noget sjov hvert år, til drengenes fødselsdag... i år blev det så denne:

Total fedt fundet på

Anmeld

8. maj 2012

Loa

Hvor er den cool!! Den har jeg da lige i mente til Isabella fylder 2 om 2 måneder 

Anmeld

8. maj 2012

FruK

Hold da op... en sej og sund haj!!

Den er super flot - god ide!

Anmeld

8. maj 2012

LotusCPH

Næhh hvor er det godt fundet på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.