Frugthaj (fødselsdag i vuggeriet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

Moar2011

Malene84 skriver:

her er den så, fra sidste år

guud hvor må det være sejt at have så kreativ mooar som dig ..

storm havde BARW en lagkage med :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Phoenix

Hvor kreativt  supergod løsning 

Anmeld

8. maj 2012

Malene84

Tak til jer alle sammen -  - hvor er det fedt at mange af jer vil kaste jer ud i haj-projektet. Det er virkelig ikke svært, man skal bare have lidt tålmodighed

Glæder mig til at se billeder af dem

Anmeld

2. juni 2012

mor2011_

Malene84 skriver:

Hey girls..

Ville lige give min lille idé videre - jeg har jo som mål, at lave et nyt sundt bud på noget sjov hvert år, til drengenes fødselsdag... i år blev det så denne:

har du måske trin for trin for jeg prøvede at lave den men det lykkedes ikke 

Anmeld

3. juni 2012

Rødhætte

Malene84 skriver:

Hey girls..

Ville lige give min lille idé videre - jeg har jo som mål, at lave et nyt sundt bud på noget sjov hvert år, til drengenes fødselsdag... i år blev det så denne:

Hvor er du god!

Anmeld

28. maj 2013

Mother-love

Hej med dig.

Nu har Isabella fødselsdag på torsdag så i år ville jeg prøve mig med de der sommerfugle du lavede sidste år. Jeg har købt det hele. Jeg kunne ikke finde en limpistol i tiger så jeg prøvede mig med contactlim. Kan bare ikke få de sk... Piberensere til at sidde fast. Så jeg må lige høre sætter de sig godt nok fast med limen fra en limpistol? For så må jeg ud og købe sådan en imorgen.

Og har du sat piberenserne fast i selve klemmen eller sidder den ovenover så det er nemt nok at sætten posen med frugt i ned i klemmen.

Anmeld

28. maj 2013

Moma

Superfede idéer. Jeg nupper lige den med poserne, når vi skal have bhv på besøg til august  De er nemlig begyndt at få slikposer med tilbage fra fødselsdage, og det får de IKKE herfra. 

Anmeld

28. maj 2013

Malene84

michelledam skriver:

Hej med dig.

Nu har Isabella fødselsdag på torsdag så i år ville jeg prøve mig med de der sommerfugle du lavede sidste år. Jeg har købt det hele. Jeg kunne ikke finde en limpistol i tiger så jeg prøvede mig med contactlim. Kan bare ikke få de sk... Piberensere til at sidde fast. Så jeg må lige høre sætter de sig godt nok fast med limen fra en limpistol? For så må jeg ud og købe sådan en imorgen.

Og har du sat piberenserne fast i selve klemmen eller sidder den ovenover så det er nemt nok at sætten posen med frugt i ned i klemmen.

nej hvor hyggeligt, med gang i en gammel tråd 

"hornene" (piberenserne) sidder slet ikke fast  så derfor kan du nok ikke få det til at fungere! De sidder nogenlunde fast i kraft af posen og så klemmen der klemmer det hele sammen. Åh... giver det overhovedet mening det jeg skriver?

Anmeld

28. maj 2013

Malene84

Moma skriver:

Superfede idéer. Jeg nupper lige den med poserne, når vi skal have bhv på besøg til august  De er nemlig begyndt at få slikposer med tilbage fra fødselsdage, og det får de IKKE herfra. 

Super  

Ja mine drenge er også lige begyndt i børnehave - og har været til to fødselsdage (hvor de kom hjem med slikposer... er sgu lidt i chok)

Anmeld

28. maj 2013

Mother-love

Malene84 skriver:

nej hvor hyggeligt, med gang i en gammel tråd 

"hornene" (piberenserne) sidder slet ikke fast  så derfor kan du nok ikke få det til at fungere! De sidder nogenlunde fast i kraft af posen og så klemmen der klemmer det hele sammen. Åh... giver det overhovedet mening det jeg skriver?

Hahaha måske derfor jeg ikke kan få dem til at sidde fast

Tak for svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.