skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

VNB

mor til 4 dejlige børn skriver:

Efter billede kunne det godt være men igen kunne det også være små svedknopper pga ble min søn har lige haft skoldkopper + indlagt en uge derefter også og det gik hurtigt på ryggen maven nakken osv dog ikke anden ca 3 på benene og lidt på lårene. Men nu her da jeg skift ham da han kom hjem fra vuggestue igen have han også få små knopper i numsen igen og ser ud  ligesom dit billede der og  lidt zink eller puder på og ca 3-4 timer efter når han får ren ble er de næsten væk igen her ingen sengetid.

Hvis det breder sig nu her og til i morgen så er det nok mere skoldkopper. Lige nu udfra billede der syntes jeg bare de er små nogle hvis det er skoldkopper.Er der feber på 37.5-38.5 ?

Mvh Henriette

han har ikke feber Faktisk er han slet ikke mærket af det, udover at han har været en lille smule pylret og lidt mere mor-syg her til aften end han ellers er.. 

Jeg prøver at se til hans ryg igen før vi selv går i seng, og ellers må jeg se i ble området imorgen tidlig. 

hvorfor var din søn indlagt med skoldkopper? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

VNB

Ploffer skriver:

Jeg sýnes det ligner skoldkopper

ja ikk? jeg tror det altså også... 

de gange han har haft varmeknopper før synes jeg ikke at de har set sådan her ud... 

og det passer jo fint nok med at han har været udsat for smitte  

Anmeld

2. maj 2012

VNB

mor til 4 dejlige børn skriver:

p.s

Ammer du????

nej, ammer ikke mere. 

hvorfor da? 

Anmeld

2. maj 2012

Muhmi

arh er det rigtigt?  

så er den nok god nok  

hehe, hved ikke helt om det er Silas vi skal takke.... har lige læst på nettet at det først bryder ud ca 14 dage efter udsat smitte. og det passer faktisk med de udbrud der var i Viktors vuggestue 

Hehe, det ved jeg godt Men jeg ville bare gerne tage "æren"

Jeg var jo selv i tvivl om det var og de der ligner nogle af de små som Silas også havde i starten indtil han fik en kæmpe stor én, derefter gik det hurtigt...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. maj 2012

H+S Skjolgborg.

Muhmi skriver:

Jeg var jo selv i tvivl om det var og de der ligner nogle af de små som Silas også havde i starten indtil han fik en kæmpe stor én, derefter gik det hurtigt...

Sådan så min søn også ud ikke rart + han have vildt mange i håret også og bag øre nakke og halsen dog ikke benene.

Henriette

Anmeld

2. maj 2012

VNB

Muhmi skriver:

ej wow  det er da godt nok gået hurtigt!! 

da i var her i søndags havde han kun nogle få små! 

vildt nok... 

Når det spreder sig så hurtigt så får vi jo nok snart helt svar på hvad det er  

der er da ihvertfald ingen tvivl hos Silas nu! 

er han mærket af det? 

Anmeld

2. maj 2012

Ploffer

VNB skriver:

ja ikk? jeg tror det altså også... 

de gange han har haft varmeknopper før synes jeg ikke at de har set sådan her ud... 

og det passer jo fint nok med at han har været udsat for smitte  

Jeg synes heller ikke det ligner varmeknopper, men det så akkurat sådan ud da mine 2 drenge havde skoldkopper små "start-skoldkopper"

Men hold øje med om der ikke også kommer flere....hvis der gør det er det skoldkopper.... og hvis det også passer med at han har været udsat for smitte, er der nok ikke så stor risiko for at det er andet

Anmeld

2. maj 2012

Muhmi

Sådan så min søn også ud ikke rart + han have vildt mange i håret også og bag øre nakke og halsen dog ikke benene.

Henriette

Silas har også rigtig mange i håret+ansigt og mave, det værste er dog at han også har dem i munden...  Han er ved at være RET træt af de dumme skoldkopper nu her... Men der er heldigvis skorpe på de fleste af dem allerede...

Anmeld

2. maj 2012

VNB

Ploffer skriver:

Jeg synes heller ikke det ligner varmeknopper, men det så akkurat sådan ud da mine 2 drenge havde skoldkopper små "start-skoldkopper"

Men hold øje med om der ikke også kommer flere....hvis der gør det er det skoldkopper.... og hvis det også passer med at han har været udsat for smitte, er der nok ikke så stor risiko for at det er andet

så blir det "spændende" at se efter i løbet af de næste par dage.. 

stakkels barn.. men det vil også bare være så rart at få den sag ud af verden... 

Anmeld

2. maj 2012

Muhmi

VNB skriver:

ej wow  det er da godt nok gået hurtigt!! 

da i var her i søndags havde han kun nogle få små! 

vildt nok... 

Når det spreder sig så hurtigt så får vi jo nok snart helt svar på hvad det er  

der er da ihvertfald ingen tvivl hos Silas nu! 

er han mærket af det? 

Det billede er taget mandag eftermiddag, så ja, det gik ekstremt hurtigt lige pludselig...

Ja det er han, han har en lille smule feber og fordi der er kommet skorpe på de fleste af dem nu her, såer de begyndt at klø rigtig meget og være irriterende...

De sidste par dage har han sovet inde hos os og er blevet smurt med kløstillende middel... Jeg synes dog ikke det hjælper så meget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.