skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23.096 visninger
27 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

VNB

Er dette mon skoldkopper?? Jeg er nemlig lidt i tvivl... 

der er små gule væske "bobler" inden i de største af dem... 

Han har også nogle på ryggen, 2 på brystkassen og nogle på lårene.

Han har været udsat for smitte både i vuggestue og fra Muhmi´s dejlige Silas så chancen er der jo....  

enten er det skoldkopper, eller også er det varmeknopper. Men håber lidt på skoldkopper faktisk da det ville være rart at få overstået .. 

kom frisk med bud kloge kvinder 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

VNB

ingen der vil kommer med et bud?  

evt jer der selv har haft børn med skoldkopper? 

Holder ham nemlig ikke hjemme imorgen, hvis det slet ikke ligner noget der kunne være skoldkopper  

Anmeld

2. maj 2012

Ayasmor

Når du siger at der væskebobler i de største af dem, hælder jeg mest til skoldkopper fremfor varmeknopper. Prøv at kig til ham inden i selv går i seng, og se om der er stødt flere til.

Anmeld

2. maj 2012

VNB

Ayasmor skriver:

Når du siger at der væskebobler i de største af dem, hælder jeg mest til skoldkopper fremfor varmeknopper. Prøv at kig til ham inden i selv går i seng, og se om der er stødt flere til.

ja det må jeg lige gøre  

det er kun nogle af dem som har det gule væske i. De største af dem. 

tak for dit svar  

Anmeld

2. maj 2012

Muhmi

De ligner skoldkopper

Silas havde ihvert fald sådan nogle til at starte med...  Og også i skridtet til start...

Det var så lidt

Anmeld

2. maj 2012

H+S Skjolgborg.

Efter billede kunne det godt være men igen kunne det også være små svedknopper pga ble min søn har lige haft skoldkopper + indlagt en uge derefter også og det gik hurtigt på ryggen maven nakken osv dog ikke anden ca 3 på benene og lidt på lårene. Men nu her da jeg skift ham da han kom hjem fra vuggestue igen have han også få små knopper i numsen igen og ser ud  ligesom dit billede der og  lidt zink eller puder på og ca 3-4 timer efter når han får ren ble er de næsten væk igen her ingen sengetid.

Hvis det breder sig nu her og til i morgen så er det nok mere skoldkopper. Lige nu udfra billede der syntes jeg bare de er små nogle hvis det er skoldkopper.Er der feber på 37.5-38.5 ?

Mvh Henriette

Anmeld

2. maj 2012

Ploffer

VNB skriver:

Han har været udsat for smitte både i vuggestue og fra Muhmi´s dejlige Silas så chancen er der jo....  

enten er det skoldkopper, eller også er det varmeknopper. Men håber lidt på skoldkopper faktisk da det ville være rart at få overstået .. 

Jeg sýnes det ligner skoldkopper

Anmeld

2. maj 2012

VNB

Muhmi skriver:

De ligner skoldkopper

Silas havde ihvert fald sådan nogle til at starte med...  Og også i skridtet til start...

Det var så lidt

arh er det rigtigt?  

så er den nok god nok  

hehe, hved ikke helt om det er Silas vi skal takke.... har lige læst på nettet at det først bryder ud ca 14 dage efter udsat smitte. og det passer faktisk med de udbrud der var i Viktors vuggestue 

Anmeld

2. maj 2012

H+S Skjolgborg.

p.s

Ammer du????

Anmeld

2. maj 2012

Ayasmor

VNB skriver:

ja det må jeg lige gøre  

det er kun nogle af dem som har det gule væske i. De største af dem. 

tak for dit svar  

Selv tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.