Må jeg høre jeres mening?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Selvfølgelig skal du sige noget, hun skal jo være der for dit barn når du ikke er der.
Det er fint hun sørger for hun ikke fryser, men hun må heller ikke svede... En flyverdragt er alt for varmt. Jeg har selv en meget varm datter og måtte i forgårs smide hende i et par korte bukser, og sko uden strømper. Hendes hår er pjask vådt når hun sveder, og heldigvis er vores dp opmærksom på hende i disse grader... ;-)

Det lyder ligesom min pige

Ja, jeg må snakke med dp om det. Det er bare fordi det er mit første barn, så jeg blev sådan i tvivl om det bare var mig der var overmodig mht vejret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

VIPpigen

Anonym skriver:

Det lyder ligesom min pige

Ja, jeg må snakke med dp om det. Det er bare fordi det er mit første barn, så jeg blev sådan i tvivl om det bare var mig der var overmodig mht vejret

Det skal jo ikke siges på nogen ond måde, bare gør hende opmærksom på at hun er en varm pige, og ikke skal have for meget tøj på... Her har Lilje en elefanthue og fleecetrøje på når de er ude, i regnvejr har jeg købt en softshell heldragt hun kan have på. For thermotøj er ikke smart til de varme børn heller... Er det varmt regnvejr får hun alm regntøj på...

Syntes selv det er så svært nu i den her tid, det ene øjeblik er vinden kold, og det næste står de i læ for vinden men med solen på sig... Det er så svært :-S

Anmeld

2. maj 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Selvfølgelig skal du sige det. Med et smil.

Og så lad flyverdragten blive hjemme. Så kan hun da ikke få den på.

Anmeld

3. maj 2012

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Det skal jo ikke siges på nogen ond måde, bare gør hende opmærksom på at hun er en varm pige, og ikke skal have for meget tøj på... Her har Lilje en elefanthue og fleecetrøje på når de er ude, i regnvejr har jeg købt en softshell heldragt hun kan have på. For thermotøj er ikke smart til de varme børn heller... Er det varmt regnvejr får hun alm regntøj på...

Syntes selv det er så svært nu i den her tid, det ene øjeblik er vinden kold, og det næste står de i læ for vinden men med solen på sig... Det er så svært :-S

Ja det har du ret i, det er sørme svært at vurdere det. Men det er godt nok vildt så overophedet hun var i går da jeg kom hjem med hende efter at hun havde sovet under den tunge vinterdyne. Jeg måtte have alt tøjet af hende undtagen body og bare hælde væske i hende. Termometeret sagde 39, 3

Men ja, jeg må sige det i en pæn mening, for hun har jo ikke gjort det for at være ond, for hun er en meget engageret og elskelig dp.

Anmeld

3. maj 2012

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Selvfølgelig skal du sige det. Med et smil.

Og så lad flyverdragten blive hjemme. Så kan hun da ikke få den på.

Hi hi, ja jeg tror også at jeg vil lade de varme ting blive hjemme fremover. I går var jeg så perpleks at jeg  kun fik taget overtræksfutterne med...så flyverdragten må jeg napse til mig på mandag når hun er tilbage i dp  

Anmeld

3. maj 2012

tarkoflen

Jeg tænker, om ikke det var en mulighed at købe et par termobukser til din datter, hvis det er fordi dp er nervøs for, at hun bliver kold af at sidde på jorden? Så bliver hun ikke kold, men får heller ikke for meget tøj på

Anmeld

3. maj 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg tænker, om ikke det var en mulighed at købe et par termobukser til din datter, hvis det er fordi dp er nervøs for, at hun bliver kold af at sidde på jorden? Så bliver hun ikke kold, men får heller ikke for meget tøj på

Det har hun og ligeledes fleece-dragt, men dp nægter at bruge det, da hun siger at det er for koldt endnu

Anmeld

3. maj 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Det har hun og ligeledes fleece-dragt, men dp nægter at bruge det, da hun siger at det er for koldt endnu

Hmm ja så er der jo ikke andet at gøre, end at sige det til hende, og hvis det ikke hjælper lade være med at give hende flyverdragt med de dage det er for varmt for hende...

Anmeld

3. maj 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hmm ja så er der jo ikke andet at gøre, end at sige det til hende, og hvis det ikke hjælper lade være med at give hende flyverdragt med de dage det er for varmt for hende...

Ja det tænker jeg også at jeg bliver nødt til. Det er bare træls her i overgangsperioden, for der kan det være svært om morgenen at vurdere hvor meget tøj hun vil få brug for i løbet af dagen. Især når det er ens første barn. Men jeg må prøve

Anmeld

3. maj 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Ja det tænker jeg også at jeg bliver nødt til. Det er bare træls her i overgangsperioden, for der kan det være svært om morgenen at vurdere hvor meget tøj hun vil få brug for i løbet af dagen. Især når det er ens første barn. Men jeg må prøve

Det kan jeg godt forstå, men det er jo ikke let, når hun ikke vil høre jeg håber det måske hjælper, hvis du fortæller hvor varmt dit barn er, og at det har hun altid været, men det er jo ikke sikkert, at hun vil høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.