Jeg skriver som anonym, da man jo aldrig ved om der kigger nogen med som man kender og jeg ønsker ikke at hænge min dp ud (som jeg nemlig ellers er rigtig glad for og som er rigtig dejligt).
Der er bare det problem med min dp at hun rigtig gerne vil holde børn varme og at min datter sveder utrolig meget og utroligt nemt og altid har gjort det.
Her i dag har min datter så leget til formiddag i sandkassen i flyverdragt og overtræksfutter. Det var godt nok kun formiddag og sandkassen står i skyggen, men jeg syntes alligevel at det er virkelig overdrevet meget tøj at give hende på. Dp fortalte så at hun havde siddet i sandet og klynket og været sådan lidt ked og jeg tænker så om det måske har været fordi hun må jo have svedt helt vildt. Hun er godt nok også forkølet og sådan. Jeg havde bedt dp om at give hende en kortærmet bluse på i løbet af dagen hvis hun svedte og det havde hun ikke gjort, for det ville hun ikke da det var for koldt syntes hun.
Da jeg hentede min datter lå hun og sov og hun havde så alm tøj på med langærmet bluse og vinterdyne trukket helt op og den der "flap" på barnevognen på også. Hun svedte rigtig meget faktisk.
Er jeg hysterisk eller bør jeg sige noget til dp ang. den påklædning? 
Anmeld