At miste venner/veninder pga børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du mistet venner/veninder pga barn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.732 visninger
29 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

Lunae

Jeg tænkte at jeg lige ville lave en afstemning
Jeg synes tit jeg læser, at folk mistede deres veninder da de fik børn - det kunne jeg godt tænke mig at undersøge.

Hvis der er nogen herinde som har mistet veninder, har i så en forklaring på hvorfor det er sket? Er det fordi i ikke længere har noget tilfælles eller hvordan?

Gælder det her fænomen kun unge piger eller er der også ældre som mister deres veninder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

FrkZier

Lunae skriver:

Jeg synes tit jeg læser, at folk mistede deres veninder da de fik børn - det kunne jeg godt tænke mig at undersøge.

Hvis der er nogen herinde som har mistet veninder, har i så en forklaring på hvorfor det er sket? Er det fordi i ikke længere har noget tilfælles eller hvordan?

Gælder det her fænomen kun unge piger eller er der også ældre som mister deres veninder?

da jeg blev gravid - blev alle de venner jeg primært så i weekenderne til fest osv meget hurtigt sorteret fra

Anmeld

2. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har stadigvæk de samme veninder, men har fået nye til (fra mødregruppen).

Anmeld

2. maj 2012

morethanperfect

Lunae skriver:

Jeg har stadig de samme veninder .. De er selvf. også kommet flere til

Men altså , tror nogle gange selv man vælger det . Man skal VIRKELIG prioriterer hvad man helst vil , og sørge for at se sine veninder selvom man har en lille en ..
Det gjorde jeg .. Der er selvf. ikke så meget tid som der var førhen , og mange af dem er flyttet til KBH og Odense , men vi ses da , og snakker stadig sammen  

Anmeld

2. maj 2012

Lunae

morethanperfect skriver:

Jeg har stadig de samme veninder .. De er selvf. også kommet flere til

Men altså , tror nogle gange selv man vælger det . Man skal VIRKELIG prioriterer hvad man helst vil , og sørge for at se sine veninder selvom man har en lille en ..
Det gjorde jeg .. Der er selvf. ikke så meget tid som der var førhen , og mange af dem er flyttet til KBH og Odense , men vi ses da , og snakker stadig sammen  

Det handler nemlig rigtig meget om prioriteringer. Hvis jeg har mistet nogle veninder, så er det mit eget valg fordi jeg ikke har haft tid. Men jeg føler egentlig at jeg har de samme veninder som før og at der så er kommet nye til

Anmeld

2. maj 2012

Mor til Ella

Lunae skriver:

Nej, men har fået mange nye

Anmeld

2. maj 2012

mpr

Jeg har mistet en ved bare at sige jeg ville have et barn inden for de næste par år fordi hun ikke mente vi kunne have et venskab hvis jeg skulle have børn fordi hun var ikke sikker på hun ville acceptere det...... oO

Anmeld

2. maj 2012

musse1

jeg/ vi mistet de fleste, men helt sikker på det er fordi, vi var hver sit sted i vores liv, vi fik tidligt børn og så har vi fået dem ca. med 1½ års mellem rum og så med 4 børn, ja så går meget af tiden jo med børn, og hvis ikke man har børn, ved man jo godt, det er nogle andre ting der intressere, så den dag i dag, forstår jeg det jo endelig godt.  alser ikke fordi man ikke kan ha en dag uden børn, for kan vi da bestemt godt, men alser tingene skal jo planlægges lidt, og når ikke man har børn, finder man jo på tingene lige nu her ofte 

Anmeld

2. maj 2012

Maja_4000

Jeg har mistet næsten alle mine .. Har to tilbage som jeg næsten aldrig ser da det er svært at få til at passe sammen med deres arbejde / skole / kærester osv. .. 

Den ene jeg mistede havde været min bedste veninde siden 3. klasse .. Hun sagde at hun skulle være moster da jeg fortalte at jeg var gravid .. Så det gjorde virkelig ondt da hun forsvandt

Jeg er 22 nu .. Så var jo ret ung da jeg blev gravid .. Har fået nye veninder bl.a. fra min mg

Anmeld

2. maj 2012

morbibi

Jeg har ingen venner/veninder mistet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.