Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MaleneJensen skriver:

ja det kan også være... men hold da op der var godt nok to sider af den historie de kom med igår....

hmm...jeg synes egentlig jeg hørte den samme historie. Forskellen var egentlig at Christian ikke kunne se noget galt i at opføre sig aggresivt under skænderierne, men han indrømmer at han slår på ting når de kommer op at skændes. Desværre tror han at det er godt nok, sålænge han ikke slår Camilla. Ærligt... så synes jeg han virker lidt ubegavet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Darling<3

Tullen85 skriver:

Tror du har ret... Og så hendes accent (staves?) lidt ligesom alle dem der snakker med tyk randersk (hedder det det?) kan irritere mig grænseløst :-D hehe

Ej helt seriøst - hvordan kan du irritere dig over accent'en når man er fra Randers??

Synes det er noget underligt bræk at fyre af..!

Anmeld

2. maj 2012

SHERO

Darling<3 skriver:

Ej helt seriøst - hvordan kan du irritere dig over accent'en når man er fra Randers??

Forstår ikke helt Hvordan kan det provokere dig, men fair nok.. Heh

Jamen det blir jeg bare, kan ikke svare dig hvorfor, betyder jo ikke jeg ikke bryder mig om.folk fra randers men bare at deres accent irritere mig... På samme måde som det kan irritere mig hvis folk siger øhh hele tiden, knækker fingre eller smasker...

Anmeld

3. maj 2012

Darling<3

Tullen85 skriver:

Forstår ikke helt Hvordan kan det provokere dig, men fair nok.. Heh

Jamen det blir jeg bare, kan ikke svare dig hvorfor, betyder jo ikke jeg ikke bryder mig om.folk fra randers men bare at deres accent irritere mig... På samme måde som det kan irritere mig hvis folk siger øhh hele tiden, knækker fingre eller smasker...

Overvejet om jeg muligvis kunne være fra Randers??

Synes bare det er noget underligt noget af fyre af - og især når du nu kommer fra Århus , har du prøvet at spidse øre når dine naboer snakker??? Det lyder jo virkelig charmerende

Du behøver ikke reagere på dette, har ikke mere at "sige" til dig - skulle jo nødig irritere dig mere end højest nødvendigt..

Anmeld

3. maj 2012

4kløver

Hun er da sød hende line

Anmeld

3. maj 2012

TeamRocket

Darling<3 skriver:

Har du ikke nogle accent der irritere dig ? Fransk for eksempel? Personligt kan jeg ikke klare den der accent de unge fra tågerup snakker med  Men jeg har datet en derfra alligevel. Det er jo ikke personligt.

Anmeld

3. maj 2012

signe.

Darling<3 skriver:

Tja, altså jeg hader også den måde sjællændere snakker på, men derfor har jeg da ikke noget imod personen.. Desuden hader de sikkert også jysk, og jeg har selv tit fået at vide at jeg snakker grimt fordi jeg er fra vendsyssel.. og ved du hvad... kunne ikke være mere ligeglad

Anmeld

3. maj 2012

signe.

Darling<3 skriver:

Synes bare det er noget underligt noget af fyre af - og især når du nu kommer fra Århus , har du prøvet at spidse øre når dine naboer snakker??? Det lyder jo virkelig charmerende

Du behøver ikke reagere på dette, har ikke mere at "sige" til dig - skulle jo nødig irritere dig mere end højest nødvendigt..

Jeg hader accenten/dialekten fra Frederikshavn og Sjælland! Lige så vel som der er nogen der hader min da jeg er fra vendsyssel

Anmeld

3. maj 2012

SHERO

Darling<3 skriver:

Det gør jeg nu alligevel....

Forstår simpelthen ikke hvordan du kan tage det personligt.
Synes det er synd og skam man ikke kan sige noget i en sjov vending her inde uden nogen skal råbe bål og brænd og påtage sig censur-hatten.

Du finder nok kun ganske få der ikke har en accent der irritere dem, bare sjællænder og jyder i mellem, så forstår vitterlig ikke hvorfor du mener du bør skrive spydigt til mig, når jeg på ingenmåde har skrevet noget personligt om eller til dig. Mener faktisk selv jeg altid holder en sober debat, bare en skam folk er så nærtagende...

Anmeld

3. maj 2012

Jonatansmor

Tullen85 skriver:

Forstår simpelthen ikke hvordan du kan tage det personligt.
Synes det er synd og skam man ikke kan sige noget i en sjov vending her inde uden nogen skal råbe bål og brænd og påtage sig censur-hatten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.