Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

VNB

Jeg synes det er på tide at vi også hører Kristians version...  Ikke at jeg tror camilla ikke taler sandt. Men synes det er urimeligt at der kun er hendes side af sagen der bliver vist offentligt i hele Danmark. 

Sidder Også og venter spændt nu  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

DKA

Er også helt sikker på at der er to sider af det

Anmeld

1. maj 2012

SHERO

hun er så sej hende camilla... Men nøøj hvor er jeg træt af hende med martin elias, sikker på hun er en god mor, men nøj hvor er træt af at høre om hendes damer og lette lette single-mor liv.. :-D

Anmeld

1. maj 2012

ønskebørn74

Tullen85 skriver:

hun er så sej hende camilla... Men nøøj hvor er jeg træt af hende med martin elias, sikker på hun er en god mor, men nøj hvor er træt af at høre om hendes damer og lette lette single-mor liv.. :-D

også her... og brækker mig af grin, når hun taler om at ville være politikker... der er sgu da ingen der stemmer på hende...

Anmeld

1. maj 2012

ønskebørn74

VNB skriver:

Jeg synes det er på tide at vi også hører Kristians version...  Ikke at jeg tror camilla ikke taler sandt. Men synes det er urimeligt at der kun er hendes side af sagen der bliver vist offentligt i hele Danmark. 

Sidder Også og venter spændt nu  

helt enig..

Anmeld

1. maj 2012

Clisolka

ønskebarn74 skriver:

også her... og brækker mig af grin, når hun taler om at ville være politikker... der er sgu da ingen der stemmer på hende...

Haha ja, hun har lidt høje drømme 

Anmeld

1. maj 2012

jydeinden

Sujan skriver:

Er jeg den eneste der sidder klistert til skærmen og venter på hvad Camilla og Kristian siger..

Utroligt.. men synes bare hun er sådan en sej pige og gør det så godt..
Så er mega nysgerrig...

ser det personligt ikke, jeg nøjes med at læse på de unges mødes væg på facebook. og dét er rigeligt.. efter min mening er hun ALT for glad for medierne, og dét kan jeg godt brække mig lidt over.

Anmeld

1. maj 2012

Victoriasmor88

Babymor2010 skriver:

Haha ja, hun har lidt høje drømme 

Synes i er lidt hårde ved hende. Man har vel lov til at drømme ?

Anmeld

1. maj 2012

bonanza

Prinsesse2ben skriver:

Syntes hun er sej

Anmeld

1. maj 2012

SHERO

Prinsesse2ben skriver:

Synes nu også det er en fin drøm og ikke nødvendigvis urealistisk. :-)

For mig, synes jeg bare at man høre lidt for meget om hendes damer, sekualiet frem for moderskab og familie liv, men det er nok mere sand-tv's skyld end hendes, men af en eller anden grund irritere hun mig bare :-.D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.