Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MaleneJensen skriver:

du ikke den eneste jeg sidder også klisteret til skærmen hehe....

jeg kan slet ikke forstå alt det der sket for dem for de virkede så lykkelige men så kan man bare se hvor falsk de bliver opstillet i tv.. så bliver spændende af hører hvordan de virkelig havde det sammen.

Lige i det her tilfælde tror jeg mere det er Camilla og Kristian selv der har villet opretholde en facade og holde skænderirerne uden for optagelsestiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Tullen85 skriver:

Synes nu også det er en fin drøm og ikke nødvendigvis urealistisk. :-)

For mig, synes jeg bare at man høre lidt for meget om hendes damer, sekualiet frem for moderskab og familie liv, men det er nok mere sand-tv's skyld end hendes, men af en eller anden grund irritere hun mig bare :-.D

Det sjovt..hun irriterer også mig helt vildt.

Jeg tror lidt det er hendes selvtilfredshed og hendes lidt påtvunget måde at vise Danmark at hun er anderledes, speciel, fræk og sej, der gør at jeg synes hun er irriterende. 

Anmeld

1. maj 2012

Bare mig..

Jeg må sgu sige, at jeg synes hende Line er for sej.

Synes det er fedt at hun står frem så åbenlyst, og fortæller om hendes personlighed - netop at hun er til kvinder. Det er den hun er, og jeg vil hellere end gerne hører om det.. Jeg sidder og smågriner lidt over hende, men kun fordi jeg et eller andet sted synes hun er så sød.. Jeg vil lige understrege, at jeg 110% er til mænd, men synes altså hun virker til at være så dejlig et kvindemenneske.. Flere af hendes slags, kunne vi godt bruge

Natascha har jeg sgu ondt af! For fanden hvor jeg synes det er en unfair situation at stå i.. - og nej, jeg kender heller ikke den hele sag, men af det JEG kan hører og se, laver jeg min konstatering.. Puha, mine tårer triller!!!

Camilla, ja, hun er og bliver bare for sej. Alt det hun har kunnet stå igennem..

De to andre, Ditlev og ??, de er også bare nogen søde mennesker. Og tænk sig, at hun kan klare det hele.. Jeg synes de klare tingene godt, i forhold til, at de har alle de ekstraproblemer i fohold til fx os andre.

Anmeld

1. maj 2012

SHERO

mor:) skriver:

Det sjovt..hun irriterer også mig helt vildt.

Jeg tror lidt det er hendes selvtilfredshed og hendes lidt påtvunget måde at vise Danmark at hun er anderledes, speciel, fræk og sej, der gør at jeg synes hun er irriterende. 

Tror du har ret... Og så hendes accent (staves?) lidt ligesom alle dem der snakker med tyk randersk (hedder det det?) kan irritere mig grænseløst :-D hehe

Anmeld

1. maj 2012

Bare mig..

Lige i det her tilfælde tror jeg mere det er Camilla og Kristian selv der har villet opretholde en facade og holde skænderirerne uden for optagelsestiden.

Camilla skrev i hendes gruppe på facebook, tror det var igår, at det var kristian selv, der ikke ønskede at medvirke tidligere, men nu vælger de begge to at stå frem, og fortælle hele historien..

Men det er jo klart, at det er svært for ham i forvejen, hun har 100% hele danmarks opbakning, og ingen kan se negativt på hende.. - Jeg synes selv hun er cool, men hun har jo også fremstået så fantastisk altid.. Hvilket hun da sikkert også er.. Forstår i!? :/

Anmeld

1. maj 2012

Tullen85 skriver:

Tror du har ret... Og så hendes accent (staves?) lidt ligesom alle dem der snakker med tyk randersk (hedder det det?) kan irritere mig grænseløst :-D hehe

haha...samme her.

Anmeld

1. maj 2012

Victoriasmor88

MGN~NGM<3 skriver:

Camilla skrev i hendes gruppe på facebook, tror det var igår, at det var kristian selv, der ikke ønskede at medvirke tidligere, men nu vælger de begge to at stå frem, og fortælle hele historien..

Men det er jo klart, at det er svært for ham i forvejen, hun har 100% hele danmarks opbakning, og ingen kan se negativt på hende.. - Jeg synes selv hun er cool, men hun har jo også fremstået så fantastisk altid.. Hvilket hun da sikkert også er.. Forstår i!? :/

Jeg synes det er en lidt svær situation. Jeg er neutral i forhold til Christian og Camilla, men jeg læser da nogle tegn når jeg hører Christian fortælle at det er Camilla der får ham til at gøre de dumme ting som f.eks at slå hovedet ned i bilen osv. Det er vel i bund og grund kun ham selv. Det at man har et behov for at give andre skylden for sine handlinger sender mig nogle signaler

Anmeld

2. maj 2012

MaleneJensen

ja det kan også være... men hold da op der var godt nok to sider af den historie de kom med igår....

Anmeld

2. maj 2012

Mimbi

Så ikke afsnittet, nogen der kan fortælle mig hvilken en hemmelighed Camilla har afsløret `

Anmeld

2. maj 2012

Bare mig..

Prinsesse2ben skriver:

Jeg synes det er en lidt svær situation. Jeg er neutral i forhold til Christian og Camilla, men jeg læser da nogle tegn når jeg hører Christian fortælle at det er Camilla der får ham til at gøre de dumme ting som f.eks at slå hovedet ned i bilen osv. Det er vel i bund og grund kun ham selv. Det at man har et behov for at give andre skylden for sine handlinger sender mig nogle signaler

Det har du helt sikkert ret i, men omvendt kan Camilla gøre det samme.. Så ja, den er møgsvær!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.