ingen makeup efter foedsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

Mettefpigen

1234567890 skriver:

uhhh ja det ville ha foelt dejlig hvis jeg havde sagt det... tror bare ikke jeg har nosserne til at goer det! Men det er det jeg drommer om at sige i hvert fald

Men er glad for hun ikke har ret.....

take that bitch !

tak for dit svar

Hahaha det skal du sku bare gøre næste gang  Ellers ligner du bare en million første gang du ser hende efter fødslen....  

Det er sku godt nok noget frækt noget at sige.... Jeg lignede sku lort en uge efter fødslen, men det er sku også klart efter sådan en hård oplevelse, men man blir jo ligesom "normal" igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

DK

Ejj.... det har jeg godt nok aldrig hørt før!

Hvis jeg var dig ville jeg ikke bruge en parfume. Barnet kommer til at ligge op af din krop RIGTIG meget af tiden, og jeg ville selv synes det var vildt ubehageligt at skulle ligge 80% af min tid med en parfume lige i næsen. Så spar dit barn for det, det er bedre ikke at udsætte det for meget parfume (ligeledes i vaskepulver osv) Plus, jeg HADEDE når nogen med parfume havde holdt Richard, da han så bare "stank" af denne person, og slet ikke lugtede som min lille Richard. Derfor tænker jeg at det giver sig selv, også for dig?. Jeg brugte en helt alm. deo fra Matas eget mærke, der lugtede svagt af citrus og det var fint.

Men mascara og deslignende? Det ser jeg ingen problemer i (altså det lugter vel ikke??). Jeg brugte som altid både streg og mascara (brugte nilens jord under graviditeten og i den første tid efter fødslen) og tillige lidt rødt til kinderne så jeg ikke så alt for dead man walking-agtig ud!

Her er et foto af en TRÆT nybagt mor. Richard er på billedet 3 dage gammel. Men som du kan se, et forsøg på krigsmaling!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. maj 2012

Gravid2012

Mettefpigen skriver:

Hahaha det skal du sku bare gøre næste gang  Ellers ligner du bare en million første gang du ser hende efter fødslen....  

Det er sku godt nok noget frækt noget at sige.... Jeg lignede sku lort en uge efter fødslen, men det er sku også klart efter sådan en hård oplevelse, men man blir jo ligesom "normal" igen

ja det var da en super ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.