ingen makeup efter foedsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

LR85

Har aldrig hørt om det før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Gravid2012

noah3006 skriver:

Altså der bliver sagt så mange ting... jeg har gjort lige som Mordk, jeg brugte også meget lidt parfume (faktisk kun en stik under armene i lang tid, fordi man har baby så tæt på, og jeg ville ikke selv synes om at skulle ligge med snuden ind i en meget kraftig duft hver dag) men make -up bruger jeg både da jeg var gravid, havde født og ammede... (bruger dog kun produkter fra nilens jord) men synes også man skal slå koldt vand i blodet en gang imellem... det kan jo ikke passe at man skal gå rundt og se ud som udskidt æblegrød, fordi folk siger man hverken må farve hår, bære make up, eller tage parfume på.  Så med måde, så sker der ikke noget.

Klem

ja det er nemlig en af mine mands venners kone, der ligner udskidt aeblegroed der siger det hele tiden til mig, og med ret provekerende maade "jeg glaeder mig til du har foedt, saa kan du ikke gaa rundt og ligne en prinsesse, saa bliver du noedt til blive lidt serioes!"

har bare lyst til at slaa hende en i hovedet

Anmeld

1. maj 2012

MorDk

Du skal gøre hvad du selv sys er bedst... Men er du typen der bruger en del make up ... så kig istedet efter make up uden parabener og alt det andet "skidt" der nu engang er. Jeg bruger ikke selv så meget makeup. Jeg er gravid med nummer 2. og jeg farver ikke hår og jeg drikker ikke alkohol. Man må vælge til og fra... og make up - det VIL jeg altså gå med... ellers får jeg det sgu da psykisk dårligt HAHA... og så bliver baby ked... 

Anmeld

1. maj 2012

Mother-love

Nu har jeg aldrig gået med ret meget make up. Men både da jeg var gravid og efter jeg havde født. Brugte jeg mascara og øjenskygge som jeg plejer. Og roll on under armene og parfume på halsen som jeg altid har gjort. Og isabella har ikke taget skade. Hun elskede sådanset at ligge helt oppe ved min hals når jeg havde en bestemt parfume på.

Anmeld

1. maj 2012

Mettefpigen

1234567890 skriver:

ja det er nemlig en af mine mands venners kone, der ligner udskidt aeblegroed der siger det hele tiden til mig, og med ret provekerende maade "jeg glaeder mig til du har foedt, saa kan du ikke gaa rundt og ligne en prinsesse, saa bliver du noedt til blive lidt serioes!"

har bare lyst til at slaa hende en i hovedet

hahaha.. Du skal da bare sige til hende "nu er det jo ikk alle der behøver at ligne udskidt æblegrød fordi man har født , der sker ikk noget ved at være lidt feminim.... Barnet skal jo kende forskel på mor og far " hahahaha...

Ajj jaa alt med måde,men den første uge efter jeg havde født ligende jeg udskidt æblegrød... Blev syet med en del sting dernede, så kunne dårligt nok gå.....

Men jaa gik med parfume og lidt øjenskygge.. Og engang imellem mascara både mens jeg var gravid og efter

Anmeld

1. maj 2012

Tulle28

Aj hold nu op! Siger folk det til dig? Altså mascara gør jo underværker for trætte øjne, det samme gør lidt blush på kinderne... Man BEHØVER jo ikke ligne noget der er løgn, bare fordi man er nybagt mor. Det der med St barnet kan lugte det har jeg godt nok aldrig hørt før...?

Anmeld

1. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sidst der gjorde jeg bare som jeg altid har gjort og det har jeg også tænkt mig at gøre denne gang! 

Bare fordi man får børn, går ens udsene da ik nødvendigvis ned ad bakke?? Vh stine

Anmeld

1. maj 2012

modesty

Det handler ikke om at baby kan lugte det, men at det er allergifremkaldende. Så det er faktisk mere skadeligt under graviditeten end under amning. 

Anmeld

1. maj 2012

Gravid2012

Mettefpigen skriver:

hahaha.. Du skal da bare sige til hende "nu er det jo ikk alle der behøver at ligne udskidt æblegrød fordi man har født , der sker ikk noget ved at være lidt feminim.... Barnet skal jo kende forskel på mor og far " hahahaha...

Ajj jaa alt med måde,men den første uge efter jeg havde født ligende jeg udskidt æblegrød... Blev syet med en del sting dernede, så kunne dårligt nok gå.....

Men jaa gik med parfume og lidt øjenskygge.. Og engang imellem mascara både mens jeg var gravid og efter

uhhh ja det ville ha foelt dejlig hvis jeg havde sagt det... tror bare ikke jeg har nosserne til at goer det! Men det er det jeg drommer om at sige i hvert fald

Men er glad for hun ikke har ret.....

take that bitch !

tak for dit svar

Anmeld

1. maj 2012

Gravid2012

Tulle28 skriver:

Aj hold nu op! Siger folk det til dig? Altså mascara gør jo underværker for trætte øjne, det samme gør lidt blush på kinderne... Man BEHØVER jo ikke ligne noget der er løgn, bare fordi man er nybagt mor. Det der med St barnet kan lugte det har jeg godt nok aldrig hørt før...?

ja haabede ogsaa det var en loegn.... for ser da saa mange smukke moedre hver dag, som goer lidt ud af sig selv... syntes da ikke man skal ligne skidt bare fordi man er blevet mor ...

tak for din hjaelp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.