ingen makeup efter foedsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.191 visninger
22 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

Gravid2012

er det bare BULLSHIT naar der er folk der fortaeller mig at jeg ikke maa bruge makeup naar jeg har foedt, fordi barnet kan lugte det og det er ikke godt... det er skadeligt for barnet.... 

True or not????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

MorDk

Egentlig burde man bare lade vær at trække vejret og lægge sig til at dø! Ej men come on! Selvfølgelig skal man tænke sig om... 

Jeg brugte ikke særlig meget parfume... netop fordi jeg havde min søn så tæt på mig hele tiden....MEN jeg brugte da make up ... Når man er gravid råder de jo også til man ik farver hår osv. Og ikke bruger makeup med alle de skadelige stoffer osv. Det samme når man ammer...

Men jeg sys man skal springe op og falde ned... 

Anmeld

1. maj 2012

anynom

Alt med måde. Mascara, lidt øjenskygge etc tror jeg simpelthen ikke på kan skade noget - men hvis du har behov for at smøre et 2 cm tykt lag på, så ville jeg nok lade være. Dit barn kan slet ikke undgå at komme i kontakt med det så.

Anmeld

1. maj 2012

SukkerDronning

MorDk skriver:

Egentlig burde man bare lade vær at trække vejret og lægge sig til at dø! Ej men come on! Selvfølgelig skal man tænke sig om... 

Jeg brugte ikke særlig meget parfume... netop fordi jeg havde min søn så tæt på mig hele tiden....MEN jeg brugte da make up ... Når man er gravid råder de jo også til man ik farver hår osv. Og ikke bruger makeup med alle de skadelige stoffer osv. Det samme når man ammer...

Anmeld

1. maj 2012

Ryberg

MorDk skriver:

Hahaha Like that

Jeg brugte make-up, jeg brugte ikke spray parfume, men roll-on..

Gør hvad du har det bedst med brug den sunde fornuft

Anmeld

1. maj 2012

MorDk

KittyGirl skriver:

Hahaha Like that

HAHA... ja roll-on er godt!

Men prøv at ungdå dem der "pletter" øv siger jeg bare!

Anmeld

1. maj 2012

Gravid2012

MorDk skriver:

ja syntes da ogsaa de overdriver....

saa hvis jeg tager makeup paa og istedet for parfume, roll on, er det saa iorden?

og hvad siger laegerne, hvis man spoerger om saadan et spoergsmaal, tror du?

tak for dit svar

Anmeld

1. maj 2012

noah3006

Altså der bliver sagt så mange ting... jeg har gjort lige som Mordk, jeg brugte også meget lidt parfume (faktisk kun en stik under armene i lang tid, fordi man har baby så tæt på, og jeg ville ikke selv synes om at skulle ligge med snuden ind i en meget kraftig duft hver dag) men make -up bruger jeg både da jeg var gravid, havde født og ammede... (bruger dog kun produkter fra nilens jord) men synes også man skal slå koldt vand i blodet en gang imellem... det kan jo ikke passe at man skal gå rundt og se ud som udskidt æblegrød, fordi folk siger man hverken må farve hår, bære make up, eller tage parfume på.  Så med måde, så sker der ikke noget.

Klem

Anmeld

1. maj 2012

Gravid2012

JulieWH skriver:

Alt med måde. Mascara, lidt øjenskygge etc tror jeg simpelthen ikke på kan skade noget - men hvis du har behov for at smøre et 2 cm tykt lag på, så ville jeg nok lade være. Dit barn kan slet ikke undgå at komme i kontakt med det så.

ja jeg vil sige jeg er i mellemklassen.... bruger ikke HEEEEEEElT vild meget, men hellere ikke lidt... men maaske jeg kunne skrue den ned i lille smule tak for din hjaelp

Anmeld

1. maj 2012

Gravid2012

KittyGirl skriver:

Hahaha Like that

(der er du igen, dig med charmetrolden) hihi tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.