MelikkazMoar skriver:
jeg har vidst altid at jeg ville være ung mor.. jeg ville være mor som 18 årig !! og fra jeg var vel 14-15 år, lagde jeg planer ud i fremtiden .. jeg vidste hvad jeg ville.. desværre var det ikke alt der holdte, min mester og jeg kunne ikke samarbejde, jeg fik ikke færdiggjord min uddannelse (mangler svendeprøven) og fik først min datter da jeg var 19 ..
jeg føler mig trådt på når folk siger man er for ung som 18 årig.. for man kan altså ikke skære aller over en kam ! nogle er for unge som 18 årige, og stadig for unge når de er 25, fordi de kører et andet slags liv, hvor børn ikke skal være med.. og nogle andre er klar som 18 årige..
Jeg synes man er forgammel til at få børn, når det bliver sådan at barnet mister sine forældre i skole aldren. .(mister far eller mor af alderdom) Jeg havde en veninde der mistede sin far i 7 klasse.. og der bestemte jeg mig for alvor for at det skulle mine børn ikke igennem.. de skal have en mor der er ung når hendes børn er små, og voksen/gammel når de er teenagers.. og gammel når de kan klarer sig selv .
hehe, der ligner vi godt nok ikke hinanden... da jeg var i den alder havde jeg stadig en ide om at jeg aldrig selv skulle have børn
Men man ændre sig og nu har jeg 3 skønne drenge
og nej, tingene ender ikke altid som planlagt... det gjorde det heller ikke for mig
Kan godt forstå du føler dig lidt trådt på når folk generalisere for meget...
det kan jeg også
Det har heller ikke været sjovt for din klassekammerat... og den slags tanker, sammenholdt med at jeg selv har unge forældre og været stolt af det, gjorde også at jeg (da jeg kom over fasen med ikke at skulle have børn
) helst heller ikke ville være for gammel, når jeg fik mine børn...
Qnuz
Anmeld