Jeg kan ikke forstå det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

Clisolka

Jeg forstår det ikke!!!! Hvordan pokker kan sådan noget ske.... Mit hjerte græder for lille Tobias, der langt om længe fik fred for hans mor og stedfar... HVORFOR..... 

Jeg tænker lidt, hvor pokker er kommune, læge og evt. dagpleje/vuggestue inde i det her... Jeg ved at der var anmeldelser, men at de ikke har taget det seriøst 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

TeamRocket

Kolde og kyniske mennesker! Håber fandme nogle tar sagen i egen hånd og sender de to helt til helvede eller værre steder!!

Stakkels lille dreng, hvor er de folk der skulle hjælpe? Læger, kommune, dp, familie eller naboer må da have set eller hørt noget ? Dette er derfor vi hellere skal anmelde en gang for meget end en for lidt!

R.I.P Lille fyr

Anmeld

1. maj 2012

BellaT

Jonatansmor skriver:

Det her er hvad jeg har skrevet på hendes væg. Synes virkeligt at andre også skulle være lidt modige.

"Søde Johanne.

Jeg skriver til dig i håbet om, du er så menneskelig at du vil deltage aktivt i at få en debat stablet på benene. Bevares, vores allesammens økonomi er skam vigtigt. Men sommetider er der også andre vigtige ting. Som lille Tobias fra Kolding der blev tæsket til døde af sin stedfar.

Har I glemt ham derovre på Christiansborg?

Det har vi ikke. For hver nye detaljer vi får frem om det lille liv, er vi mange der sidder med en følelse af uretfærdighed. Jeg helt personligt forstår ikke hvorfor der ikke er noget mere debat om hvordan vi har fået vores retssystem opbygget. At økonomisk kriminalitet i den grad bliver vægtet højere end menenskeliv, klinger så hult.

Jeg vedhæfter en BT artikel om hvad Tobias måtte gennemgå i sine sidste timer.

Håber det giver stof til eftertanke, også selvom I har så meget andet at se til."

Det er rigtigt godt skrevet og til den rigtige person. Efter min mening.

Der er nemlig noget fuldstændigt galt med det danske retssystem.

Jeg læste engang på en amerikansk side hvor amerikanere debatterede Danmark og vores retssystem. Og danish peoples party. Det var ikke rar læsning, men de havde ret i al deres undring og kritik!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.