Jeg kan ikke forstå det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.457 visninger
22 svar
0 synes godt om
30. april 2012

Zeus

Har lige været på eb.dk, hvor der ligger en artikel om lille Tobias.. De bliver tiltalt for 'Vold med døden til følge', men jeg forstår simpelthen ikke, at fordi man mishandler nogen til døde, at det så kun bliver til 'vold med.....' med en strafferamme på 10 år. Skal man direkte skyde nogen, før det bliver mord????!

Den behandling de har udsat hans lille 15 mdr gamle krop for, kan ingen da overleve! Jeg fatter ikke det danske retssystem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Stumpen

Jeg var så dum i eftermiddags at læse en artikel inde på TV2.dk om hvad de har udsat det kære lille væsen for..

-------------Læs ikke vidre, hvis du er lige så "sart" som jeg og ikke ønsker nogen form for info om den sag.-----------------

Heldigt for ham at han kom herfra, for han har kun været for god til at være her og blive udsat for det Det skærer mig så langt ind i hjertet at læse om de ting... Sådan et kært lille væsen... De har jo sikkert fortsat torturen fordi han har skreget af smerte, uforståelse for det der skete og smerte og det eneste de har gjort er at påføre mere tortur i frustration over hans skrigeri.. Nej nu trille tårerne, jeg kan slet ikke have det  (dermed ikke sagt at det er okay at de har gjort det i frustartion, men det må da være sådan noget, for ingen vil da gøre et lile væsen ondt for sjov!?!?)

Stakkels lille dreng der ingenting forstod -godt han fik fred 

og nej 10 år er ikke i nærheden af at være nok -de undlod jo for fa**** at ringe efter hjælp da han blev bevidstløs...

Anmeld

30. april 2012

Zeus

Stumpen skriver:

Jeg var så dum i eftermiddags at læse en artikel inde på TV2.dk om hvad de har udsat det kære lille væsen for..

-------------Læs ikke vidre, hvis du er lige så "sart" som jeg og ikke ønsker nogen form for info om den sag.-----------------

Heldigt for ham at han kom herfra, for han har kun været for god til at være her og blive udsat for det Det skærer mig så langt ind i hjertet at læse om de ting... Sådan et kært lille væsen... De har jo sikkert fortsat torturen fordi han har skreget af smerte, uforståelse for det der skete og smerte og det eneste de har gjort er at påføre mere tortur i frustration over hans skrigeri.. Nej nu trille tårerne, jeg kan slet ikke have det  (dermed ikke sagt at det er okay at de har gjort det i frustartion, men det må da være sådan noget, for ingen vil da gøre et lile væsen ondt for sjov!?!?)

Stakkels lille dreng der ingenting forstod -godt han fik fred 

og nej 10 år er ikke i nærheden af at være nok -de undlod jo for fa**** at ringe efter hjælp da han blev bevidstløs...

Jeg sidder også stadig og tuder.. Jeg kan simpelthen ikke få ind i mit hoved, hvordan man kan behandle et så lille og forsvarsløst et væsen så grusomt

Og så i 2 MÅNEDER Årh det lille pus

Anmeld

30. april 2012

Stumpen

Zeus skriver:

Jeg sidder også stadig og tuder.. Jeg kan simpelthen ikke få ind i mit hoved, hvordan man kan behandle et så lille og forsvarsløst et væsen så grusomt

Og så i 2 MÅNEDER Årh det lille pus

Min tanke kan nu vandre videre til at der ligger andre små væsner derude som udsættes for det samme - men den tanke deleter jeg lige med det samme, for det kan jeg slet ikke overskue i mit lille hovede.. 

Jeg vender det døve ører til og tror på at alt er perfekt i denne verden.. 

Anmeld

30. april 2012

Zeus

Stumpen skriver:

Min tanke kan nu vandre videre til at der ligger andre små væsner derude som udsættes for det samme - men den tanke deleter jeg lige med det samme, for det kan jeg slet ikke overskue i mit lille hovede.. 

Jeg vender det døve ører til og tror på at alt er perfekt i denne verden.. 

Jeg forstår stadig ikke tiltalen 'vold med døden til følge' i denne her sammenhæng... Det er jo så meget mere end bare, vold med døden til følge Skal man være barnemorder, er dk åbenbart et godt sted at være det

Anmeld

30. april 2012

Stumpen

Zeus skriver:

Jeg forstår stadig ikke tiltalen 'vold med døden til følge' i denne her sammenhæng... Det er jo så meget mere end bare, vold med døden til følge Skal man være barnemorder, er dk åbenbart et godt sted at være det

Det er jo vold med døden til følge, men det er de ikke skrider ind da han bliver bevidstløs, det ville jeg da mene bliver til overlagt mord.. 

Anmeld

30. april 2012

Zeus

Stumpen skriver:

Det er jo vold med døden til følge, men det er de ikke skrider ind da han bliver bevidstløs, det ville jeg da mene bliver til overlagt mord.. 

Jeg læste tidligere, at moren havde skrevet til en veninde omkring midnat, at han var bevistløs. Også hun ringede først efter en ambulance om morgenen

Anmeld

30. april 2012

Zeus

Stumpen skriver:

Og for mig er det ikke vold med døden til følge, når man banker en 15 mdr gammel dreng bevidstløs.. Så VED man, at han risikerer at dø af mishandlingen For mig er det ikke det samme som et værtshus slagsmål, hvor man slås med en der er 10 år ældre/yngre, og det ender med døden... Banker man et barn til det mister bevidstheden, så er det mord i mine øjne...

Anmeld

30. april 2012

Zeus

Men jeg vil se om ikke jeg kan sove snart..

Kan du selv sove godt

Anmeld

30. april 2012

Stumpen

Zeus skriver:

Jeg læste tidligere, at moren havde skrevet til en veninde omkring midnat, at han var bevistløs. Også hun ringede først efter en ambulance om morgenen

Så kan det jo kun være overlagt mord.. Men han har fred nu, men det skræmmer mig at systemet ikke reagerer hurtigere... Har lige været inde og skimme gamle artikler og flere har jo slået alarm inden det tragiske skete...

Jeg ved godt at man ikke kan tvangsfjerne pga af en anmeldelse, der muligvis ikke umiddelbart har noget på sig, men så må der jo ekstra overvågning på i form af hyppige sundhedsplejerske besøg dert skal tjekke barnet fra top til tå, som da de var babyer eller lign..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.