Jeg kan ikke forstå det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

Stumpen

Zeus skriver:

Men jeg vil se om ikke jeg kan sove snart..

Kan du selv sove godt

Godnat 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

bullerbassen

Fik gåsehus da jeg læste den artikel, stakkelse stakkelse dreng

Må han hvile i fred.

Fatter da selv ikke vores system endnu engang, hvordan kan dette ske. Kan ikke finde en passende straf der er hård nok.

Anmeld

1. maj 2012

Jonatansmor

Zeus skriver:

Har lige været på eb.dk, hvor der ligger en artikel om lille Tobias.. De bliver tiltalt for 'Vold med døden til følge', men jeg forstår simpelthen ikke, at fordi man mishandler nogen til døde, at det så kun bliver til 'vold med.....' med en strafferamme på 10 år. Skal man direkte skyde nogen, før det bliver mord????!

Den behandling de har udsat hans lille 15 mdr gamle krop for, kan ingen da overleve! Jeg fatter ikke det danske retssystem!

Jeg kan slet ikke beskrive min modvilje imod det system vi har fået os opbygget. Igen bliver økonomisk kriminalitet vægtet meget højere end menneskeliv.

Som om man får rabat, hvis man kun mishandler sine egne til døde.

Nogen af jer der har folketingspolitikere på jeres facebook? Jeg har Johanne Schmidt-Nielsen g jeg skriver en kommentar til hende på væggen. Er vi nok, kan vi få gang i en debat..

For synes godt nok at den mor der.... ja, kan ikke sige noget pænt alligevel.. men hun burde afskaffes.

Anmeld

1. maj 2012

Jonatansmor

Det her er hvad jeg har skrevet på hendes væg. Synes virkeligt at andre også skulle være lidt modige.

"Søde Johanne.

Jeg skriver til dig i håbet om, du er så menneskelig at du vil deltage aktivt i at få en debat stablet på benene. Bevares, vores allesammens økonomi er skam vigtigt. Men sommetider er der også andre vigtige ting. Som lille Tobias fra Kolding der blev tæsket til døde af sin stedfar.

Har I glemt ham derovre på Christiansborg?

Det har vi ikke. For hver nye detaljer vi får frem om det lille liv, er vi mange der sidder med en følelse af uretfærdighed. Jeg helt personligt forstår ikke hvorfor der ikke er noget mere debat om hvordan vi har fået vores retssystem opbygget. At økonomisk kriminalitet i den grad bliver vægtet højere end menenskeliv, klinger så hult.

Jeg vedhæfter en BT artikel om hvad Tobias måtte gennemgå i sine sidste timer.

Håber det giver stof til eftertanke, også selvom I har så meget andet at se til."

Anmeld

1. maj 2012

Krussedulle

Zeus skriver:

Har lige været på eb.dk, hvor der ligger en artikel om lille Tobias.. De bliver tiltalt for 'Vold med døden til følge', men jeg forstår simpelthen ikke, at fordi man mishandler nogen til døde, at det så kun bliver til 'vold med.....' med en strafferamme på 10 år. Skal man direkte skyde nogen, før det bliver mord????!

Den behandling de har udsat hans lille 15 mdr gamle krop for, kan ingen da overleve! Jeg fatter ikke det danske retssystem!

Jeg kan ikke lade være med at få våde øjne, hver gang nogen nævner ham eller den sag

Det skærer mig dybt i hjertet, og er fuldstændig uforstående overfor hvordan man kan mishandle et forsvarsløst lille barn

Min mand ville læse artiklen højt for mig igår, men kunne simpelthen ikke!!
Jeg ville bare ikke høre hvad de havde udsat den stakkels lille dreng på!

Min mellemste søn er samme alder (15 mdr nu) og tanken om lille han er!... Puha!

Ja, mit hjerte græder for det stakkels barn!

Kommunen har i aller højeste grad svigtet! Og nu svigter det danske retssystem så (igen)

Anmeld

1. maj 2012

EKBJ

Zeus skriver:

Kan man få et link til den artikel?

Anmeld

1. maj 2012

Zeus

EKBJ skriver:

Kan man få et link til den artikel?

Jeg kan ikke linke fra min computer, ved ikke lige hvordan jeg slår det til og fra så den kan.. Men tror stadig den ligger på 'forsiden' af www.eb.dk, den hedder noget med Tobias..

Anmeld

1. maj 2012

EKBJ

Zeus skriver:

Jeg kan ikke linke fra min computer, ved ikke lige hvordan jeg slår det til og fra så den kan.. Men tror stadig den ligger på 'forsiden' af www.eb.dk, den hedder noget med Tobias..

HVOR ER DET DOG FORFÆRDELIGT! 

Anmeld

1. maj 2012

wamse

Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvordan hans mor kan være så ligeglad med hendes eget barn, det er mig så uforståligt

Hvorfor pokker kunne hun ikke have sendt drengen hjem til faderen at bo, hvorfor bruge et lille uskyldigt barn til at de fik afløb for deres vrede.

Jeg er egenlig glad for at jeg ikke kan forstå dem, for så har jeg ikke et sted inde i mig, hvor der er plads til den slags sindsyge

Jeg kan mærke hvor afsindig vred jeg bliver bare ved tanken om deres gerning

Anmeld

1. maj 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Jeg linker lige til den: 

http://ekstrabladet.dk/112/article1751022.ece

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.