Skoldkoppefest? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

Muhmi

KittyGirl skriver:

Fristende.. hvorhenne i midtjylland? haha

Bor i Nord-Salling, tæt på Skive

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Muhmi

LouiseVous skriver:

Nøjh det ku være hygge

Du skal da være velkommen til at dukke op en dag

Anmeld

30. april 2012

Muhmi

har samme holding som dig

Well, at de får det uplanlagt nede fra vuggeren/dagplejeren/børneren kan jo hurtigt komme ubelejeligt

Men hvis man tænker at fjorten dage fra nu ca. så vil mit barn få skoldkopper, så man kan omstille sig til tanken og evt. holde en lille ferie sammen med barnet, da de jo ikke er velkomne i instutionerne når de har skoldkopper...

Det er jo ikke fordi det er en "fest" at de har skoldkopper... Der er bare nogle der gerne vil planlægge skoldkopperne og så tilbyder jeg dem hermed chancen  Samt kaffe og boller

Anmeld

30. april 2012

Muhmi

Mira0911 skriver:

Jeg vil dælme gerne have nogle skoldkopper her til mine piger.... 

Du skal være velkommen!

Anmeld

30. april 2012

Muhmi

dorthemus skriver:

Sir ja tak til kaffe og boller

Det skal du også være velkommen til da

Anmeld

30. april 2012

Bshizzle

Min store dreng på 6 havde Skoldkopper for 14 dage siden, og siden da har det bare sagt BOM og alle børn omkring os fik Skoldkopper 

Syntes dog det er mystisk lillebror på 7 mdr endnu ikke er smittet. 

Anmeld

30. april 2012

Frk Mig

jeg er spændt på om Noah får det om ca 9 dage da en af dem han går i dp med blev sendt hjem med det i mandags .. så nu må vi se .. 

Anmeld

30. april 2012

Muhmi

Bshizzle skriver:

Min store dreng på 6 havde Skoldkopper for 14 dage siden, og siden da har det bare sagt BOM og alle børn omkring os fik Skoldkopper 

Syntes dog det er mystisk lillebror på 7 mdr endnu ikke er smittet. 

Ja det går stærkt med dem... De smitter jo faktisk også før de overhovedet er synlige Og så smitter det som én i helgoland...

Men de kan jo stadig godt nå at dukke op selvom det er fjorten dage siden, med Silas gik der 15-16 dage tror jeg faktisk

Anmeld

30. april 2012

Tildes mor

Hvor i midtjylland snakker vi? 

- Tilde er 4½ og har ikke haft det endnu, og vil meget gerne have det overstået inden hun startet i skole! 

jeg bager gerne en kage eller to og tager med! 

Anmeld

30. april 2012

Bshizzle

Muhmi skriver:

Ja det går stærkt med dem... De smitter jo faktisk også før de overhovedet er synlige Og så smitter det som én i helgoland...

Men de kan jo stadig godt nå at dukke op selvom det er fjorten dage siden, med Silas gik der 15-16 dage tror jeg faktisk

Ja syntes nok jeg har hørt det kan sidde i kroppen inden de "springer ud".. 

Men ja.. Hellere de små får det nu end når de blir ældre. 

(havde selv Skoldkopper i en sen alder af 11 år!). 

Men det ville ikke være dårligt hvis de knopper ville holde sig nogle uger væk, for står i flytte rod og "bor" i en stor campingvognen  

- flytter fra Odense til Middelfart 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.