Skoldkoppefest? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

Frk. Himmelblå

Muhmi skriver:

Hvis der er nogle der mangler skoldkopper og bor i midtjylland, så er i velkommen til at komme forbi  og blive smittet

Jeg mener det!!

Jeg giver gerne give kaffe og varme boller

Pas nu på med det!

Der er forskel på, at ens barn tilfældigt bliver smittet, og at man selv udsætter det for smitte.

I hvert fald, hvis man ser på de mulige moralske konsekvenser.. 

Mine døtre blev meget syge af deres skoldkopper - sådan virkeligt syge og det var komplet umuligt at tælle skoldkopperne, men jeg vil gætte på  i hvert fald 500 hver. Og over 40 i feber i mere end en uge. Den ene måtte indlægges... Og deres tilfælde var endda blot inden for, hvad lægerne definerer som normalen. Det kan sjældent gå værre...

Og så er det bare jeg mener, - altså, -da jeg sad på sygehuset med min lille syge pige i armene, - havde jeg da i direkte forstand, haft mig selv at bebrejde for hendes dårligdom, så havde jeg fået det SERIØST dårligt med mig selv. Det var slemt nok i forvejen..

Så jeg vil bare lige advare. Pas nu på jer selv, mødre (og de små!)

Godaften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Nettemor

LouiseVous skriver:

13 km nord for Viborg, mod Aalborg

Har du mulighed for at komme til Viborg? For så kan du evt komme op at køre.. Men det er lidt af en omvej hvis jeg først skal mod Møldrup?

Anmeld

1. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Nettemor skriver:

Har du mulighed for at komme til Viborg? For så kan du evt komme op at køre.. Men det er lidt af en omvej hvis jeg først skal mod Møldrup?

Smiler... Hva ska du i Møldrup?
Jeg har desværre ikke tid i denne uge Super nedern..

Anmeld

1. maj 2012

Muhmi

Frk. Himmelblå skriver:

Pas nu på med det!

Der er forskel på, at ens barn tilfældigt bliver smittet, og at man selv udsætter det for smitte.

I hvert fald, hvis man ser på de mulige moralske konsekvenser.. 

Mine døtre blev meget syge af deres skoldkopper - sådan virkeligt syge og det var komplet umuligt at tælle skoldkopperne, men jeg vil gætte på  i hvert fald 500 hver. Og over 40 i feber i mere end en uge. Den ene måtte indlægges... Og deres tilfælde var endda blot inden for, hvad lægerne definerer som normalen. Det kan sjældent gå værre...

Og så er det bare jeg mener, - altså, -da jeg sad på sygehuset med min lille syge pige i armene, - havde jeg da i direkte forstand, haft mig selv at bebrejde for hendes dårligdom, så havde jeg fået det SERIØST dårligt med mig selv. Det var slemt nok i forvejen..

Så jeg vil bare lige advare. Pas nu på jer selv, mødre (og de små!)

Godaften

Jamen selvfølgelig passer vi da på vores børn

Vil sige at det er jo under kontrollerede forhold at de bliver smittet, idet mindste ved vi nu hvad det er NÅR de kommer og jeg tænker at der vil blive holdt ekstra skarpt øje med børnene de næste par uger... Man ville måske ikke lægge ligeså meget mærke til det (i starten, selvfølgelig) hvis man ikke vidste at de var blevet udsat for smitten.

Silas' temperatur bliver jævnligt tjekket, men heldigvis er det jo ikke alle børn der er så uheldige at få over 500 skoldkopper... Nogle har kun et par prikker og andre er dækket af dem, det kommer jo an på hvordan deres krop reagerer... Og hvis ens barn lider under dem, så vil man jo tage dem til lægen.

Det er i mine øjne bedre at de får dem som børn end som voksne og den mening er der andre der deler med mig og nogle gange kan det være svært at finde skoldkopper, da jeg synes de kommer lidt i perioder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.