Skoldkoppefest? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

vitapigen

dorthemus skriver:

Ja det skal de jo...jeg vil bare ikke bevidst medvirke til at lade mit barn smitte. Synes det er noget underligt noget at kalde det en fest.

har samme holding som dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

dorthemus

Nettemor skriver:

Fair nok, men vil du så hellere risikerer at hun ikke får det som barn men først når hun er voksen?

Min datter går i vuggestue og skal også gå i børnehave. Der får hun det helt sikkert og så er hun det ældre. Jeg fik det selv som femårig. Der er immervæk langt fra to år til voksen

Anmeld

30. april 2012

Nettemor

dorthemus skriver:

Min datter går i vuggestue og skal også gå i børnehave. Der får hun det helt sikkert og så er hun det ældre. Jeg fik det selv som femårig. Der er immervæk langt fra to år til voksen

Det er selvfølgelig rigtig. Har bare altid hørt at de kommer nemmere over det jo yngre de er...

Anmeld

30. april 2012

dorthemus

Nettemor skriver:

Det er selvfølgelig rigtig. Har bare altid hørt at de kommer nemmere over det jo yngre de er...

Langt de fleste får det som børn, så det tror jeg også på at Runa gør...og sker det ikke så må hun skælde mig ud som voksen

Anmeld

30. april 2012

Mira0911

Muhmi skriver:

Hvis der er nogle der mangler skoldkopper og bor i midtjylland, så er i velkommen til at komme forbi  og blive smittet

Jeg mener det!!

Jeg giver gerne give kaffe og varme boller

Jeg vil dælme gerne have nogle skoldkopper her til mine piger.... 

Anmeld

30. april 2012

Mira0911

Hvis der er nogle der mangler skoldkopper og bor i midtjylland, så er i velkommen til at komme forbi  og blive smittet

Jeg mener det!!

Jeg giver gerne give kaffe og varme boller

Ups dobbel... 

Anmeld

30. april 2012

Muhmi

Hvordan kan skoldkopper være en fest?

Tjaa, det er det jo heller ikke, men et eller andet ord skulle jeg jo bruge og der er nogle forældre der gerne vil have at deres børn får skoldkopper når de er "helt" små... For det første kan de ikke klø så godt i dem og for det andet så skulle det være mildere for dem, altså knap så mange skoldkopper der dukker frem...

Og Silas har skoldkopper nu og derfor inviterer jeg gerne dem ind, der gerne vil smittes og have en kop kaffe og en varm bolle sammen med os...

Anmeld

30. april 2012

Muhmi

Maja_4000 skriver:

Det lyder hyggeligt Men der er liiidt langt fra Roskilde

Argh, ja desværre...

Anmeld

30. april 2012

dorthemus

Muhmi skriver:

Tjaa, det er det jo heller ikke, men et eller andet ord skulle jeg jo bruge og der er nogle forældre der gerne vil have at deres børn får skoldkopper når de er "helt" små... For det første kan de ikke klø så godt i dem og for det andet så skulle det være mildere for dem, altså knap så mange skoldkopper der dukker frem...

Og Silas har skoldkopper nu og derfor inviterer jeg gerne dem ind, der gerne vil smittes og have en kop kaffe og en varm bolle sammen med os...

Sir ja tak til kaffe og boller

Anmeld

30. april 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Jeg kommer!

Det bliver skide hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.