Nu bliver jeg sq irreteret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

Jonatansmor

Frk Mig skriver:

Nu må jeg ud med det her .. Men sagen er den at jeg vil starte på VUC og tage fagpakken så jeg kan komme ind på pædagog uddannelsen om 2 år .. Men det betyder at jeg starter i August, og der er vores den yngeste 6 mdr gammel. Men han skal ikke i dp eller vs da manden tager resten af min barsel. MEN jeg bliver ved med at få afvide at jeg er en dårlig mor fordi at han har brug for mig MEN jeg syntes jo bestemt at han har lige så meget brug for hans far. Og hvorfor skulle han ikke være lige så god som mig?!. Hvorfor er det så pisse vigtigt at det er mig der går hjemme med ham og ikke hans far?! 

Ja jeg beklager virkelig alt det bræk men jeg er fandme træt af at blive kaldt for en dårlig mor pga det

Akja, her ville de da få et hjertetilfælde. Jeg gik hjemme med drengen 4 måneder, så tog far over og var hjemme indtil drengen startede i dagpleje.

Kan ikke rigtigt se problemet, nu man er en moderne familie. Jeg havde nok bedt dem om at lukke, eller deltage i at få din uddannelse i hus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Silas&Mille

Frk Mig skriver:

Nu må jeg ud med det her .. Men sagen er den at jeg vil starte på VUC og tage fagpakken så jeg kan komme ind på pædagog uddannelsen om 2 år .. Men det betyder at jeg starter i August, og der er vores den yngeste 6 mdr gammel. Men han skal ikke i dp eller vs da manden tager resten af min barsel. MEN jeg bliver ved med at få afvide at jeg er en dårlig mor fordi at han har brug for mig MEN jeg syntes jo bestemt at han har lige så meget brug for hans far. Og hvorfor skulle han ikke være lige så god som mig?!. Hvorfor er det så pisse vigtigt at det er mig der går hjemme med ham og ikke hans far?! 

Ja jeg beklager virkelig alt det bræk men jeg er fandme træt af at blive kaldt for en dårlig mor pga det

Det gør dig absolut ikke til en dårlig mor. Tværtimod. Du tænker jo også på dig selv og det skal en god mor (i mine øjen) for alt i verden huske at gøre nogle gange.

Jeg selv har gået hjemme siden december 2010, er i gang med anden omgang barsel. Nåede ikke ud på arbejdsmarkedet, da jeg kun havde 6 uger 'fri' imellem de to omgange barsel. 

Men jeg er ved at blive sindsyg af at være hjemme. Synes godt nok det er ved at være for meget. Selvfølgelig nyder jeg tiden sammen med vores lille Pige og storebror (han er dog i DP det meste af dagen, da han ELSKER sin DP), men det er sgu hårdt at gå hjemme hele tiden.

Anmeld

30. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Frk Mig skriver:

Jeg mener at det er vigtigt at mor går hjemme de første 6 måneder, men derefter er far lige så god som mor (medmindre man stadig ammer)

Min kæreste går hjemme nu (godt nok sammen med mig) men jeg synes da vores dreng er lige så glad for farmand som for sin mor.

Din uddannelse er vigtig, især hvis man har barn, så kom du i gang med uddannelsen. Er sikker på din kæreste kan tage sig lige så godt af jeres barn

Anmeld

30. april 2012

Frk Mig

Kongmulle skriver:

Kan da overhovedet ikke se hvorfor du skulle være en dårlig mor? Dit barn er jo derhjemme sammen med farmand. Han kan da være ligeså god som mor

Syntes bare du skal nyde at du har muligheden og lysten

Hvilken VUC starter du på?

jeg syntes jo bestemt os at far er lige så god som mor

Jeg skal starte her i hobro

Anmeld

30. april 2012

Frk Mig

mor:) skriver:

Jeg mener at det er vigtigt at mor går hjemme de første 6 måneder, men derefter er far lige så god som mor (medmindre man stadig ammer)

Min kæreste går hjemme nu (godt nok sammen med mig) men jeg synes da vores dreng er lige så glad for farmand som for sin mor.

Din uddannelse er vigtig, især hvis man har barn, så kom du i gang med uddannelsen. Er sikker på din kæreste kan tage sig lige så godt af jeres barn

Jeg har 2 skønne drenge og jeg syntes jo det er vigtigt at jeg får en uddannelse .. os at Charlie får et tæt bånd til manden som den ældeste har ..

Anmeld

30. april 2012

L&V

Frk Mig skriver:

Du er da absolut ikke en dårlig mor Tværdigmod du giver dit barn muligheden for at få et stærkt bånd til faderen det er da en kæmpe gave i mine øjne.. Hvem siger da sådan en omgang vås

Anmeld

30. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Så er jeg da vidst en dårligere mor end dig... Starter i skole til august og datteren skal afsted i DP

Du er ikke nogen dårlig mor!

Anmeld

30. april 2012

Frk Mig

Silas&Mille skriver:

Det gør dig absolut ikke til en dårlig mor. Tværtimod. Du tænker jo også på dig selv og det skal en god mor (i mine øjen) for alt i verden huske at gøre nogle gange.

Jeg selv har gået hjemme siden december 2010, er i gang med anden omgang barsel. Nåede ikke ud på arbejdsmarkedet, da jeg kun havde 6 uger 'fri' imellem de to omgange barsel. 

Men jeg er ved at blive sindsyg af at være hjemme. Synes godt nok det er ved at være for meget. Selvfølgelig nyder jeg tiden sammen med vores lille Pige og storebror (han er dog i DP det meste af dagen, da han ELSKER sin DP), men det er sgu hårdt at gå hjemme hele tiden.

Det er nemlig hårdt at gå hjemme, og jeg er bange for at jeg bare falder sammen hvis jeg går barslen ud. Jeg har gået hjemme siden sep sidste år og kan mærke at jeg bare har brug for at komme ud .. 

Anmeld

30. april 2012

Kofoed.

Så er jeg da den værste mor Jeg var så syg i december, at manden måtte tage over (var hun 3 måneder) og jeg gik stadig på barsel og han vente på en pratikplads. Den 1 februar bliver jeg sygemeldt og han får barselen (hun er 4½ måneder), går stadig hjemme. Her midt i april er jeg startet på deltid og hun skal i morgen starte i dp (7½ måned gammel)... Men til vores forsvar, så er det ret fornyligt, at barselen blev til et år, så det går jo nok

Anmeld

30. april 2012

dpb

Kan ikke lige se hvorfor du skulle være en dårlig mor af den grundDet var da en ordentlig gang pi* at fyre af, fra den/dem der har sagt det Der må da være noget misundelse eller lign. med i spillet...
Eller også er vi ovre i noget med de der kønsrollemønstre, som man godt kan blive lidt træt af en gang i mellem...

Jeg syntes derimod det er super at du går efter en uddannelse Hatten af for det og at farmand rent faktisk overtager barsel syntes jeg også er stærkt gået af farmand

Så alt i alt syntes jeg kun der er ros for det i gørSå kan dem der kommer med den slags pi* Bare pakke sammen...

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.