Frk Mig skriver:
Nu må jeg ud med det her .. Men sagen er den at jeg vil starte på VUC og tage fagpakken så jeg kan komme ind på pædagog uddannelsen om 2 år .. Men det betyder at jeg starter i August, og der er vores den yngeste 6 mdr gammel. Men han skal ikke i dp eller vs da manden tager resten af min barsel. MEN jeg bliver ved med at få afvide at jeg er en dårlig mor fordi at han har brug for mig MEN jeg syntes jo bestemt at han har lige så meget brug for hans far. Og hvorfor skulle han ikke være lige så god som mig?!. Hvorfor er det så pisse vigtigt at det er mig der går hjemme med ham og ikke hans far?!
Ja jeg beklager virkelig alt det bræk men jeg er fandme træt af at blive kaldt for en dårlig mor pga det 
Det gør dig absolut ikke til en dårlig mor. Tværtimod. Du tænker jo også på dig selv og det skal en god mor (i mine øjen) for alt i verden huske at gøre nogle gange.
Jeg selv har gået hjemme siden december 2010, er i gang med anden omgang barsel. Nåede ikke ud på arbejdsmarkedet, da jeg kun havde 6 uger 'fri' imellem de to omgange barsel.
Men jeg er ved at blive sindsyg af at være hjemme. Synes godt nok det er ved at være for meget. Selvfølgelig nyder jeg tiden sammen med vores lille Pige og storebror (han er dog i DP det meste af dagen, da han ELSKER sin DP), men det er sgu hårdt at gå hjemme hele tiden.
Anmeld