Nu bliver jeg sq irreteret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.834 visninger
30 svar
0 synes godt om
29. april 2012

Frk Mig

Nu må jeg ud med det her .. Men sagen er den at jeg vil starte på VUC og tage fagpakken så jeg kan komme ind på pædagog uddannelsen om 2 år .. Men det betyder at jeg starter i August, og der er vores den yngeste 6 mdr gammel. Men han skal ikke i dp eller vs da manden tager resten af min barsel. MEN jeg bliver ved med at få afvide at jeg er en dårlig mor fordi at han har brug for mig MEN jeg syntes jo bestemt at han har lige så meget brug for hans far. Og hvorfor skulle han ikke være lige så god som mig?!. Hvorfor er det så pisse vigtigt at det er mig der går hjemme med ham og ikke hans far?! 

Ja jeg beklager virkelig alt det bræk men jeg er fandme træt af at blive kaldt for en dårlig mor pga det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Mira0911

Frk Mig skriver:

Nu må jeg ud med det her .. Men sagen er den at jeg vil starte på VUC og tage fagpakken så jeg kan komme ind på pædagog uddannelsen om 2 år .. Men det betyder at jeg starter i August, og der er vores den yngeste 6 mdr gammel. Men han skal ikke i dp eller vs da manden tager resten af min barsel. MEN jeg bliver ved med at få afvide at jeg er en dårlig mor fordi at han har brug for mig MEN jeg syntes jo bestemt at han har lige så meget brug for hans far. Og hvorfor skulle han ikke være lige så god som mig?!. Hvorfor er det så pisse vigtigt at det er mig der går hjemme med ham og ikke hans far?! 

Ja jeg beklager virkelig alt det bræk men jeg er fandme træt af at blive kaldt for en dårlig mor pga det

Du er ikke en dårlig mor... Dem der siger det må være misundelig over noget... 

Anmeld

29. april 2012

JH12

Jeg synes bestemt ikke du er en dårlig mor..

Det er efterhånden meget normalt at mor tager det første halve år, og faren tager det sidste halve år..

Anmeld

29. april 2012

Frk Mig

Mira0911 skriver:

Du er ikke en dårlig mor... Dem der siger det må være misundelig over noget... 

Tak for det  Ja jeg tænker det må være nogen der har ondt i en vis krops del

Anmeld

29. april 2012

Mira0911

Frk Mig skriver:

Tak for det  Ja jeg tænker det må være nogen der har ondt i en vis krops del

Jeps... 

Anmeld

29. april 2012

Frk Mig

Joyce1986 skriver:

Jeg synes bestemt ikke du er en dårlig mor..

Det er efterhånden meget normalt at mor tager det første halve år, og faren tager det sidste halve år..

Tak for det jamen jeg syntes jo det er lige så vigtigt at et barn er sammen med sin far

Anmeld

29. april 2012

JH12

Frk Mig skriver:

Tak for det jamen jeg syntes jo det er lige så vigtigt at et barn er sammen med sin far

Selvfølgelig, faren har en lige så vigtig rolle i barnets liv, som moren har..

Anmeld

29. april 2012

Frk Mig

Joyce1986 skriver:

Selvfølgelig, faren har en lige så vigtig rolle i barnets liv, som moren har..

Det er jo det ..  

Anmeld

29. april 2012

viben

Jeg skal selv starte på studie når vores dreng er 4 og en halv måned gammel, mens far tager resten af barslen.... Så herfra Jeg er også sikker på at barnet har godt af at være sammen med sin far og så skal man jo også huske på at et studie ikke indebærer lige så mange timer væk fra barnet som et fuldtidsarbejde...

Anmeld

29. april 2012

Frk Mig

viben skriver:

Jeg skal selv starte på studie når vores dreng er 4 og en halv måned gammel, mens far tager resten af barslen.... Så herfra Jeg er også sikker på at barnet har godt af at være sammen med sin far og så skal man jo også huske på at et studie ikke indebærer lige så mange timer væk fra barnet som et fuldtidsarbejde...

Jeg kan bestemt kun give dig ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.