Nu bliver jeg sq irreteret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

mpr

Frk Mig skriver:

Nu må jeg ud med det her .. Men sagen er den at jeg vil starte på VUC og tage fagpakken så jeg kan komme ind på pædagog uddannelsen om 2 år .. Men det betyder at jeg starter i August, og der er vores den yngeste 6 mdr gammel. Men han skal ikke i dp eller vs da manden tager resten af min barsel. MEN jeg bliver ved med at få afvide at jeg er en dårlig mor fordi at han har brug for mig MEN jeg syntes jo bestemt at han har lige så meget brug for hans far. Og hvorfor skulle han ikke være lige så god som mig?!. Hvorfor er det så pisse vigtigt at det er mig der går hjemme med ham og ikke hans far?! 

Ja jeg beklager virkelig alt det bræk men jeg er fandme træt af at blive kaldt for en dårlig mor pga det

Syntes bestemt ikke du er en dårlig mor! Syntes du er ansvarlig ved at gøre sådan så barnet også formår at få et godt tæt bånd med sin far!

Dem der siger sådan har et eller andet der gør de har ondt i røven eller også er de yderst gammeldags af deres tankegang at dømme Barnet har i dagens Danmark lige så godt af at have et tæt bånd med far som det har af at være tæt med det's mor.. At du er en dårlig mor fordi du vil have en uddannelse så du kan være med til at forsørge familien og lade din mand få kvalitets tid med jeres barn/børn (ved ikke om i har flere) er i mit hoved meget ansvarligt af både dig og din mand!

Lad være med at lytte til dem, det er noget vås de fyrer af

Held og lykke på VUC

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

Frk Mig

Chel1992 skriver:

Syntes bestemt ikke du er en dårlig mor! Syntes du er ansvarlig ved at gøre sådan så barnet også formår at få et godt tæt bånd med sin far!

Dem der siger sådan har et eller andet der gør de har ondt i røven eller også er de yderst gammeldags af deres tankegang at dømme Barnet har i dagens Danmark lige så godt af at have et tæt bånd med far som det har af at være tæt med det's mor.. At du er en dårlig mor fordi du vil have en uddannelse så du kan være med til at forsørge familien og lade din mand få kvalitets tid med jeres barn/børn (ved ikke om i har flere) er i mit hoved meget ansvarligt af både dig og din mand!

Lad være med at lytte til dem, det er noget vås de fyrer af

Held og lykke på VUC

Mange tak for de søde ord. jamen jeg syntes jo bestemt at Charlie har lige meget brug for at knytte bånd med Per som han har til mig .. Jeg gør det jo netop for at vores børn kan have det godt .. Og lige så meget for mig selv ..  

Anmeld

29. april 2012

mpr

Frk Mig skriver:

Mange tak for de søde ord. jamen jeg syntes jo bestemt at Charlie har lige meget brug for at knytte bånd med Per som han har til mig .. Jeg gør det jo netop for at vores børn kan have det godt .. Og lige så meget for mig selv ..  

Hov der var vist en sætning der var sat lidt forkert sammen

Syntes i hvert fald du intet har at bekymre dig over, du virker til at være bevidst om hvad der er godt for din søn Bare lyt til dit hjerte gør hvad du og din mand syntes er bedst for ham og lad være med at lytte til alle andres dumme kommentare

Er sikker på at du er en fantastisk mor

Anmeld

30. april 2012

Kløver

Jeg må indrømme jeg heller ikke kan se noget problem, i øvrigt er der jo mange som ikke har råd til at gå hjemme, og starter på arbejde igen efter de 6 mdr, er de så også dårlige mødre...

Nej er da bare dejligt far også vil være en del af det hele, og du kan få din uddannelse

Anmeld

30. april 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Da mine børn var små, havde man kun et halvt års barsel i alt. Det er kun 13 år siden for den yngstes vedkommende. Nu er det åbenbart en naturlov, at mor skal være hos barnet i et helt år - jøsses, hvor er vi mange, der har været dårlige mødre - og vi overdrog ikke bare barnet til faderen, men til DP eller vuggestue. 

Mine børn trives i øvrigt glimrende 

Anmeld

30. april 2012

Grynt

Frk Mig skriver:

Nu må jeg ud med det her .. Men sagen er den at jeg vil starte på VUC og tage fagpakken så jeg kan komme ind på pædagog uddannelsen om 2 år .. Men det betyder at jeg starter i August, og der er vores den yngeste 6 mdr gammel. Men han skal ikke i dp eller vs da manden tager resten af min barsel. MEN jeg bliver ved med at få afvide at jeg er en dårlig mor fordi at han har brug for mig MEN jeg syntes jo bestemt at han har lige så meget brug for hans far. Og hvorfor skulle han ikke være lige så god som mig?!. Hvorfor er det så pisse vigtigt at det er mig der går hjemme med ham og ikke hans far?! 

Ja jeg beklager virkelig alt det bræk men jeg er fandme træt af at blive kaldt for en dårlig mor pga det

Hej, super godt du vil igang med at læse, tillykke med det

Og nej, du er da absolut ikke en dårlig mor fordi du går i skole 6 timer om dagen, sikke da noget vås. Og hvis du er, så er alle vi andre der også går i skole eller på arbejde også.

Far, som du siger, kan jo godt komme på banen også...det er jo også hans barn han skal knytte bånd til Det er jo ligegyldigt hvem (far eller mor) han er sammen med, bare han føler sig tryg og elsket og med kommer der et tilknytnings mønster. Hans basale behov er mødt og bliver hver eneste dag, først primært af dig og nu hans far.

Gå du glad i skole og vide du ER en god mor for du har en skøn dreng der vokser og tilknytter hel som han skal

Grynt

Anmeld

30. april 2012

SaNiNa

Vores pige er nu 7 måneder og det kunne lige så godt være far som gik hjemme med hende nu, hun spiser rugbrød, grønsager og kød til aften ja mor kunne faktisk godt arbejde i stedet.

Håber da dem som siger du er en dårlig fordi du vælger at tage en uddannelse er nogen som ikke har barn/børn.

Anmeld

30. april 2012

SjeBets

Altså da jeg fik mit første barn for en del år siden, var barslen kun på 6 mdr, og min datter klarede det fint uden sin mor.

Du er ingen dårlig mor, sønnike har hans far, og i min bog er faderen sq lige så god som moderen. Det eneste vi kan som faderen ikke kan er amme.

Anmeld

30. april 2012

Kongmulle

Frk Mig skriver:

Kan da overhovedet ikke se hvorfor du skulle være en dårlig mor? Dit barn er jo derhjemme sammen med farmand. Han kan da være ligeså god som mor

Syntes bare du skal nyde at du har muligheden og lysten

Hvilken VUC starter du på?

Anmeld

30. april 2012

A.n.onym.

Frk Mig skriver:

Jeg tog også et halvt år, og faren resten. Jeg ville gerne have haft lidt mere - men det var mit behov, men en dårlig mor? Nej! Min søn og hans far hyggede sig derhjemme, og har et meget tæt forhold - mor er ikke vigtigere end far - de er lige vigtige.

Så tag du bare den fagpakke med god samvittighed!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.