Frk Mig skriver:
Nu må jeg ud med det her .. Men sagen er den at jeg vil starte på VUC og tage fagpakken så jeg kan komme ind på pædagog uddannelsen om 2 år .. Men det betyder at jeg starter i August, og der er vores den yngeste 6 mdr gammel. Men han skal ikke i dp eller vs da manden tager resten af min barsel. MEN jeg bliver ved med at få afvide at jeg er en dårlig mor fordi at han har brug for mig MEN jeg syntes jo bestemt at han har lige så meget brug for hans far. Og hvorfor skulle han ikke være lige så god som mig?!. Hvorfor er det så pisse vigtigt at det er mig der går hjemme med ham og ikke hans far?!
Ja jeg beklager virkelig alt det bræk men jeg er fandme træt af at blive kaldt for en dårlig mor pga det 
Hej, super godt du vil igang med at læse, tillykke med det 
Og nej, du er da absolut ikke en dårlig mor fordi du går i skole 6 timer om dagen, sikke da noget vås. Og hvis du er, så er alle vi andre der også går i skole eller på arbejde også. 
Far, som du siger, kan jo godt komme på banen også...det er jo også hans barn han skal knytte bånd til
Det er jo ligegyldigt hvem (far eller mor) han er sammen med, bare han føler sig tryg og elsket og med kommer der et tilknytnings mønster. Hans basale behov er mødt og bliver hver eneste dag, først primært af dig og nu hans far.
Gå du glad i skole og vide du ER en god mor for du har en skøn dreng der vokser og tilknytter hel som han skal 
Grynt
Anmeld